glada nyheter :)

My journey today and tomorrow


Bara ett par rader nu innan jag ska sova :)


Idag fick även Anna besked om jobb, så vi drar till Bergen redan runt den 7e April nu :)
det enda jag kan säga om den saken är sweet sweet sweet.

Så nu ikväll har vi kollat massa lägenheter i Bergens sentrum, och har kommit över riktigt trevliga sådanna. Så nu är det mailat till ett par stycken. Ska fortsätta imorgon igen.! Det ända som suger är att man ska in med en depositionsavgift så ligger sunt 10 000 och uppåt. Men det är ju pengar man får tillbaka sedan när man flyttar så det är ju nice iaf.!
Och vi kom också fram till idag att det blir flyg ifrån Arlanda till Bergen för bara 595:-,. Tro det eller ej, men det är billigare och mycket skönare, Wohoo!! Nu sätter livet fart och jag känner mig glad, Och bara den grejen att Anna följer med och delar denna upplevelse med mig är bara hur underbart som helst.

Men måste tillägga att jag tror jag lämnar en sak bakom mig, som jag tror hade utvecklats till något riktigt bra och fantasktiskt underbart. och bara leva med den känslan, att inte bara få köra känns för taaaskigt alltså. Har redan vart med om en nästan exakt liknande sak, Och för de är detta tummen ner.


Sa jag inte till er igår att det skulle bli nya äventyr idag. Kanske inte så mycket till äventyr men goda nyheter och utav de nyheterna vi fått bekräftat idag blir det super härliga äventyr.
Så nu blir det att börka spara pengar och göra mitt livs resa, som redan håller på att ta fart :)

Skriver mera imorgon och jag hoppas att jag fått svar på någon lägenhet iaf och väntar samtal ifrån André imorgon också, han skulle även söka information om boende som en hjälp på traven. Christian nämnde att han också skulle hjälpa till lite också.! Och det känns skönt at få hjälp även från honom..

Jag hoppsas att ni har det supert , mera finns att läsa imorgon igen :)

Take Care :) For me now, Its time to sleep "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0