Haha. känns som om jag gjort allt :P

(X) Snott den här listan
( ) Lagt till något på listan
(X) Rökt en cigarett
(X) Rökt en cigarr
(X) Rökt en Ciggarill
(X) Varit full
(X) Hånglat med någon av samma kön
(X) Varit kär
( ) Fått sparken
(X) Rymt hemifrån
(X) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
(X) Hånglat med en främling
(X) Ljugit för en kompis
(X) Skolkat
( ) Sett någon död
(X) Räddat någons liv
( ) Varit kär i en av mina internetkompisar
( ) Spytt i en bar
(X) Ätit sushi
(X) Varit otrogen
( ) Blivit bedragen av min partner
(X) Fallit i fyllan
( ) Tagit smärtstillande
(X) Älskar eller saknar någon just nu
(X) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) Gjort en snöängel
(X) Fuskat när jag spelat spel
(X) Varit ensam
(X) Somnat i skolan/på jobbet
( ) Använt ett falskt ID
(X) Tittat på en solnedgång
( ) Varit med i en jordbävning
(X) Pratat med mej själv
(X) Vunnit en tävling
(X) Gått mot rött
(X) Varit med om en bilolycka
(X) Haft kramp
(X) Känt mig som en utstött
(X) Vrickat foten på en sten
(X) Ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) Dansat i månljus
(X) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) Varit vilse
(X) Varit på andra sidan landet
(X) Simmat i havet
( ) Känt som om jag håller på att dö
( ) Gråtit mig själv till sömns
(X) Lekt polis och rånare
(X) Sjungit karaoke
( ) Betalat för mat med bara mynt
( ) Skrivit ett brev till tomten
(X) Gjort upp eld på en strand
( ) Förstört en fest
(X) Fått en önskan uppfylld
( ) Haft sex med en apa
( ) Hoppat från en bro
( ) Ätit hund/katt-mat
(X) Sårat någon
(X) Sjungit i duschen
(X) Pratat i telefon i mer än två timmar
( ) Inte duschat på en vecka
( ) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(X) Blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) Ramlat från hög höjd
( ) Blivit tillsagd av en främling att du är het
(X) Haft sex med min partners kompis
(X) Brutit ett ben i kroppen
( ) Fångat en fisk och sen ätit den
(X) Blivit opererad
(X) Varit medvetslös
(X) Skrattat så mycket att jag grät
(X) Sovit naken
(X) Pratat med en främling i mer än 5 min
(X) Pratat med en främlign i telefon mer än 5 min
(X) Gett en uteliggare mer än 20 kronor
( ) Spottat på någon jag ogillat
(X) Slagit till någon
( ) Hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(X) Varit svartsjuk
(X) Dansat på baren
(X) Badat naken på offentlig plats
( ) Varit i Moskva
(X) Varit i mer än 4 länder
( ) Vunnigt en poker-tävling
(X) Spelat fotboll full
( ) Haft sex med två olika personer på en dag
(X) Rökt vattenpipa
(X) Ramlat på krogen
( ) Gjort lumpen
(X) Ramlat in i en taggbuske

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, tråkigt livet hade varit om man inte gjort något av ovanstående!

GUD vad snygg du är i blont hår!! LIKE

2010-03-12 @ 22:57:26
URL: http://matildashemligablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0