Idag kom efterlängtade

Nu sitter jag inne på rummet och Anton springer omkring och busar med sitt gosedjur han fått utav mig. han är nog rätt så övertrött lilla plutten. visserligen har han sovit sedan han kom hem vid 8. men Rosanna sa att han inte sovit ngt alls på hela dagen.

Helgen har inte bestått utav något avancerat, Har umgåtts mycket med Jannice, Vi hade depritionsdag i Fredgs, så vi köpte hem massa onyttigt och satt och svällde i oss, Igår kväll var jag förbi Rosanna och Micke en sväng och tog en kopp kaffe, Sedan spenderade jag resten utav kvällen i soffan och försökte ta mig igenom melodifestivalen. Inga fler kommentarer i detta ämne. Idag kom efterlängtade Anderas hem. Nu är alla barnen och djuren även Jannice glada. och så är jag med glad .

Imorgon är en ny dag och en ny vecka, och det är massa saker inplanerat denna vecka. fy faraoooo hur ska jag hinna. men det får vi se.. Men nu måste jag lägga mig i sängen Anton tjatar ihjäl mig :)

Ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0