Jag har nog vart blåögd för länge nu

  • Han är för självupptagen med sig själv!

// Anna Ohlssons klyftiga kommentar ;)


Ja blir inget ordentligt inlägg idag tyvärr. Sitter här och är verkligen dygn trött, Har tagit in för mycket information idag kanske :) Jag funkar som min systerdotter på 4 månader - haha Eller så är det massagen jag fick utav Anna förut idag. Jag kan bara förklara denna smärta med att det känns som ett  slag med basebollsträ rak på skuldrorna det dunkar som attan i ryggen .. men det var iaf skönt för stunden så tack sweetheart för de :)

För övrigt idag har denna dag vart helt otroligt mysig. Jag har fått pussat på min älskade Nellie, Hon var med och fikade på P2 förut. Hur ska jag överleva 6 månader utan henne, Det finns inte..
Jag hoppas bara på att jag får med mig en dator med internet, så jag kan ha mail konversationer med mina vänner och familj här hemma.!!
Jannice påstår att jag är beroende utav dator, internet och facebook. Jag tror jag börjar hålla med henne. men det ska det bli ändring på när jag kommer till Bergen. får då är det jobb och sociala klubben som börjar i mitt liv,
Annars idag har jag väl inte fått sådär jätte mycket gjort förutom att jag hittade bankpapper och Pass, när jag egentligen letade efter ett par solglasögon.! Så dagens tips är : Att när du söker något , så börja leta efter ngt annat så finner du de du mest behöver :) Sweet!!


För övrigt är jag så trött på människor som ljuger för mig, eller ja , ljuger överhuvudyaget.. Om du ska fortsättta ljuga tycker jag att du lika gärna kan lägga ner att ha kontakt med mig , inte på något sett alls tack!!. På ett eller annat sätt får man alltid reda på allt iaf.! Jag trodde du hade stake nog i dig att inte behöva ljuga. men titt så fel jag hade! Och jo jag har nog vart blåögd för länge nu. Ska ta mig i kragen och sluta upp med att vara så snäll som jag jämt är!




Imorgon blir det till stallet och rida på min Bimbo förmodligen den sista turen på evigheter tyvärr .. Men jag kommer ju tillbaka, och det är bara att önska och hoppas på att han finns kvar och har energi kvar att ha mig uppe på hästryggen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0