Jobb på Siemensfesten

Nu strax ska jag iväg och jobba, Ska bli hur kul som helst!. Sist vi jobbade på Siemensfesten hade vi iaf as kul. Men denna gång gör ju inte Monika oss sällskap. men hon är med i mina tankar iaf :)
Haha Fan halva min familj kommer ju vara där ikväll :)
Anna skulle hämta upp mig vid 1 så skulle jag visa henne hur bortplockning funkar i större sällskap. det är ju ca 22 tallrikar som ska bort på 1 och samma gång. Visst klarar men det ej så får man gå två ggr, men då ska iaf 10-12 stycken bort på sammagång. och det kan bli tungt för de som inte är vana, Men för mig är det a piece of cake :)
som jag kom fram till igår jag har hållt på med servering sen jag var 16 och det är fan 8 år :) därför kan det kanske vara dax för att byta yrke .

Annars igår skickade jag iväg en ansökan ändå upp till Bergen i Norge. men jag vet inte om det känns sådär asbra. för mig känns det nästan som världens ände. Men herregud man måste ändå våga provapå. och jag vill ha lite flera saftiga saker på mitt CV och jag vill göra pengar.

Yttligare 1 sak till jag tänkt på. det är att ta bort piercingen . OCH så är jag så supersugen att pierca mig i tungan. men är så rädd om mina tänder, eftersom flera vänner till mig har haft de och lyckats slagit sönder tänder. och är det verkligen ngt jag älskar i mitt utseende så är det mina tänder så raka och fina. har lixom aldrig haft problem med dom. Visst genom åren har jag väl haft början på et par hål ngr ggr. men men.

Nej in i duschen för att göra sig lite fräsh.

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0