Men ni har helt fel inte jag nej

Sitter återigen vid denna skärm, och självklart lyssnar jag på disney låtar . HELT UNDERBART!


På dagens schema :

-Ut och gå med Anton, så fort han vaknar :)
-Duscha och fixa sig iordning
-Åka till Norrköping och shoppa en helt NY VÅR garderob :) eller en halv kanske ;)
-Dammsuga

sen ska jag börja "träna" med Anton.
Det han kan är

-Sitt namn :)
-Nej
-Kom
-Sitt ( lite ligg, bara när han själv vill )
Sen kan han massa annat också. men det är inget jag lärt honom.


Ja snart är det Lördag, wohoo.. Då är det jobb på Siemensfesten. fan vad kul :) hade iofs vart jävligt kul och gå också. men jobb ger pengar så..Får ju ändå träffa halva familjen där inne :)


Vem är det du lurar han är allt du tänker på
hur du kan bygga murar men vi ser och kan förstå
du försöker att glömma du kan inte glömma han är allt för dig.



Ha det fint,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0