tidningen

Nu sitter jag nere i vardagsrummet och kollar på Play house Disney med Leo och Enya,
Har precis ätit frukost med Jannice och läst dagens tidning, ja jag säger då de,
Att människor orkar hålla på, iofs kastade jag in en onödig kommentar. men när man bara sitter och löser massa lögner blir jag så frustrerad.

Annars idag så ska jag ta mig ner till P2 och betala flyget, sen i efter middag vet jag inte vad som händer. sugen på att fixa inför "resan" Sen kanske jag går hem till mamma och myser lite med henne kanske, får ta och ringa henne, =)

Synd att det ska vara så tråkigt väder, hade u vart nice med sol,

Sen ska jag väl försöka få respons från en vis person ang ngt jag faktiskt behöver . för såhär kan det inte hålla på längre.

bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0