Skaffa barn och leva på soc , mammapenning och barnbidraG`? nejtack!

herregud vad jag vill börja skriva här, men vart ska man börja och vad för inriktning ska jag välja.
Jag kan ju börja med att jag faktiskt har en hundvalp här hemma hos mig, Anton heter han , och han är så underbar, krävande och tar tid, men det gör alla djur ochframför allt valpar , men bara efter 4 dagar är han relativft rumsren, Fördelen med att bo i hus ;) haha


Den senaste tiden känns det som om jag går och drar, har ingen lust till något alls längre, jag har verkligen vuxit ifrån Finspång och de människor som bor här, börjar man dejta en kille så har halva finspång redan vart där.
Börjar man umgås med nya vänner , så tror ens vänner att man inte vill ha kvar dom och slutar höra av sig.. och när man kommer till jobbfrågan så finns det inget jobb alls, visst lite vikariat här och där. MEN man kan ju anmnar göra som alla tjejer under 25 i finspång, skaffa barn och leva på soc, mammapenning och barnbidrag, eller heeey, ha en pojkvän som försörjer sig ? yeeah vilken framtid  -not-,  Jag hoppas verkligen Christian tar tag i detta, han har ju som sagt lovat mig jobb,

Efter allt som hänt i mitt liv har jag väldigt svårt att ta in posetiva känslor , för det känns som om man kommer bli sårad och utnyttjad igen, Visserligen har jag alltid haft svårt att släppa in personer, Mitt ex R, för att släppa in honom i mitt liv och låta honom träffa min familj tog nog över ett år, Andra killar jag haft har inte ens kommit innanför våran dörr. Förutom T, vi var kanske tillsammans 2-3 veckor så kom han hem och drack en kaffe,men jag trodde att det var annorlunda med honom, vilket det faktiskt var, men trög som an är så nöjer man sig inte med det bästa utan går tillbaka det det som en gång vart. jajaa, fråga mig inte varför,
Jag vet inte. varför presentera killar för familjen om det kanske tar slut efter 3-4 månader.
Som sagt nu pratar jag i nattmössan igen, OVANLIGT :P

Idag blir det en lugn dag igen tror jag. ska eventuellt hem till min pappa, umgås med småsyskon och låta dom träffa valpen. Och här får ni se hur lilla Anton ser ut. VISST är han söt :)




Nej jag bloggar mera ikväll., Nu är det dags att börja rensa skallen och bli Normal igen ;) haha

Ha det fint så hörs vi



Kommentarer
Postat av: Jonna

Tummen upp för dig! (Y) Jag kommer och kidnappar Anton när du minst anar det ;)

2010-03-14 @ 07:54:14
Postat av: Anonym

=) hehe söt du är jonna :) du är alltid välkommen hit det vet du :)

2010-03-14 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0