barnasinnet kvar :))

JAG ÄLSKAR VÅREN :)




Haha, oj!! Började skriva detta inlägg runt klockan 6, men har ju min syster-yster här på besök. vi har pratat sjungit och bara hängt!. Har även skrivit in timmarna inför maj-månad! :)

jag blir knäpp på mig själv, jag sitter och små ler för mig själv helatiden. haha. är upp över öronen lycklig .
Allt känns verkligen så bra just nu!. Finns nog inget som skulle kunna ta ifrån mig min glädje nu,
Har hur mycket som helst att vara glad över i mitt liv just nu. tillochmed börat gått upp tidigt om dagarna nu, visst det är smått jobbigt, men så fort jag kommit in i dessa rutiner ska jag skapa en ny, och det menas att jag ska börja träna , minst 2 dagar i veckan till och börja med, sen en dag i badhuset.. :)
jag känner mig som en 10åring på julafton, som fått allt hon önskat sig!!

Ska ringa på en lägenhet imorgon, en såndär springarunt lägenhet :) haha. duger åt mig till en början :)
en säng , soffa tv :D haha.. sen massa fina ljus,lampor,tavlor och blommer.. Och det ska självklart bestå utav VITA orchideer :)

nej nu åter till att sitta här och små le :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0