men vem fan behöver vara snygg ;)

Man slutar aldrig förvånas.. Sen är det så roligt att personer är så förutsägbara .. :)

En mycket trevlig dag på jobbet, dock gick tiden fruktansvärt sakta mellan 9-11:30.. sen rullade det på!
Tack vare att det har varit mycket att göra idag så har tankarna bara varit fokuserade över jobbet, och det har hjälp, dock över en sömnlös natt och lite mat, så såg jag väl ut där efter, men vem fan behöver vara snygg ;)

Nu ska jag slå mig ner och kolla på greys, och förhoppningsvis somna, och ser vad morgon dagen har att bjuda på! för övrigt blir kommande vecka fruktansvärt trälig, ensamtid gör så man automatiskt analyserar, och det gör en smått crazy, tur att jag ändå har båda mina fötter på jorden och vet vad verkligheten erbjuder och de ultimatum som sedan ställs, Ärligheten varar längst, men vitalögner är väl okej!! Kom också ihåg att i krig och kärlek är allt tillåtet.

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0