Ekonomin känns mer privat än sexlivet!

Rikskändis ?




Sometimes you have to be apart from people you love, but that dosen't mean you love them any less.
Sometimes it even makes you love them more.


Sitter och läser Saras blogg http://brus.blogg.se och hittade det här inlägget om mig, hon är för söt :)



Det här är Lindy. Hon är ett stort fan av min blogg, men enbart för att hon själv nämns i den lite då och då. Hon lär ju få hybris när hon ser att hon minsann får vara med på bild också.

Jag ska berätta lite om Lindy för er. Inte för att jag känner henne utan och innan men... Jag kan berätta det jag vet. Vi jobbar i samma hus, jag i receptionen och hon i en av restaurangerna. Casa del Toro.

Man kan ju tro att Lindy är mexikan med tanke på hur brun hon är på bilden. (Hon är egentligen halvsmurf eftersom hon har en blå fot, men det hör inte till saken)... Lindy är från Finspång. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men hon och Anna ska ha ALL cred för att jag faktiskt börjar tycka att den dialekten är charmig!

Hon är världens klantigaste - på delad första plats med mig, möjligen. Jag kan ta ett exempel. Hon köpte en ny telefon här i Norge. Efter fyra dagar tappar hon den flera våningar upp, rätt ner i betongen. Sen dess har hon fått klara sig utan telefon och använder sin kompis Anna som väckarklocka.

Hon är rädd för CP-skadade och sätter sig hellre bredvid "Bajsmannen" på bussen än någon som är utvecklingsstörd. Hon gillar att vara självmordsbenägen, dvs. åka snowboard (hur går det ihop när man är världens klantigaste, var är de brutna benen?) och har världens härligaste skratt. Hon har sömnsvårigheter och sitter oftast uppe hela nätterna.

Jag är mycket väl medveten om att det här låter som en kontaktannons. Så då får det väl vara det då! Intresseanmälan i kommentarsfältet, tack!


Så var det  kommentarer på inlägget:




Postat av: Lina

Vilket underbart inlägg!! :) Dom där från finspång har lite rolig dialekt. ;)

2010-07-08 @ 02:21:46
URL: http://luan.blogg.se/
Postat av:

men jag pratar inte så faktiskt. :P Anna pratar som en riktig ösköte :(

2010-07-08 @ 03:41:52
Postat av: Emma

Det är skön dialekt. En tjej i min klass är därifrån så hon blandar med lite dalmål, haha.

2010-07-08 @ 10:28:18
URL: http://kipso.blogspot.com
Postat av:

men jag pratar sthlm:ska :p

2010-07-08 @ 13:24:01
URL: http://lindyprintz.blogg.se/
Postat av: ullis

Det låter precis som min älskade Lindy det!
alla brutna ben? Har hon berättat om när hon var i hemsedal och åkte snowbord och hamnade med huvudet före ner i en snödriva? :D:D:D bara snowborden och benen stack rakt upp i luften

Och gumman, du pratar inte alls stockholmska!!! :D

Puss i ljumsken! :D

2010-07-08 @ 20:38:45
URL: http://pixlers.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0