Something from nothing never proved me wrong

Slow dancing in a burning room



Jag är helt kär i en låt med Celine Dion - My love.
Kan inte sluta lyssna, Allt är Lennies fel. ;-) Men visst jag verkligen avgudar den live, men inspelade versionen är helt okej. eller ja mer en okej , då jag blivit helt förälskad i den!

Ligger hemma i sängen och ska väl strax upp och ta en dusch, då min pappa kommer och hämtar mig om 1 timme.


Pratade nyss med min älskade sambo. Hon var fruktansvärt trött, plus att hon inte hade sådär jätte mycket att göra ¨på jobbet. Men hennes dag är ju snart slut .. :-)
När hon är klar på jobbet så ska hon förbi Vallonbygden och fråga om vi får kolla på en lägenhet. Hittade en vi fastnade för på Syrrans gård. Förstå vad nära jag skulle ha till min Nellie. kan sitta och titta på henne hela dagarna, sen ska hon springa upp till mig när hon vill.. Ska bara se till at ha glass hemma, så jag kan skämma bort henne riktigt ordentligt ..

Ibland så känner jag att , fy satan i gatan vad skönt det skulle vara att bara packa ner en liten väska mer kläder och åka bort för ett litet tag. Helst av allt en varmt skönt ställe, Där man kan borra ner fötterna i varm vit sand. ligga i en badenbaden stol och bara titta ut mot havet och bara stönga av allt. Alla känslor, förpliktelser och framfrö allt tråkigt. Men hur man en vänder och vrider på allt ihop, så är ju samma beymmer kvar när man kommer hem.
Egentligen ska jag väl inte låta så förbannat deppig, då jag egentligen inte är de, smått bekymrad och huvudet snurrar i 120, Att man aldrig ska veta vad man vill.
Självklart så har vi det där klassiska, Man vill allitd ha det man inte har!!

Nu duschen, sedan jobb!! Bye

Taking Chances



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0