stoppade innan det går fel!?

Uppe och pratade hela natten!


Ett snabbt inlägg då!.

Jag jobbade igår från 10:30 till 17.00. var en skaplig lugn dag , så vi var 3 över lunchen. fanns lite att göra, men ingen stress :-)
Johanna den fina kom ner till jobbet och hämtade mig, vi åkte hem till våran schysta lya i Lotorp, sedan upp till stallet , där vi gick omkring och myste. Sedan var det hem igen , då Johanna skulle till jobbet, För en gångs skull gjorde det absolut inget att hon jobbade, då jag hade trevligt sällskap iaf. :-) Vi satt uppe hela natten och pratade och hade det väldigt trevligt. Jag valde att stanna uppe sista timmen och vänta på att Johanna skulle komma hem, så åkte vi upp till stallet så vi inte behövde tänka mera på det idag då jag börjar 17.00 och J börjar 18.00.

Nej nu blir det film och mys innan jobbet, duschen har jag redan gått igenom. så kan sega fram till halv 5 :-)

Woop woop..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0