I know I made it clear right from the start

My Love !



Whatever happens, I'll leave it all to chance.
Another heartache - another failed romance.
On and on...
Does anybody know what we are living for?
I guess i'm learning
I must be warmer now..
I'll soon be turning, round the corner now.
Outside the dawn is breaking,
But inside in the dark I'm aching to be free!



Man kan alltid se saker ifrån flera perspektiv. Finns det ens något rätt eller fel ?!
Alla människor gör misstag, Det är därför det finns ett ord , ett ord som för mig betyder mycket, ett förlåt. Vissa människor har dock väldigt lätt för sig att använda det allt för ofta! och andra kan inte säga det alls!
Man lär sig utav sina misstag, och ja nu undrar ni varför jag ens skriver det här. för alla nämner det någon gång och alla vet redan om det. men som ni också vet så måste jag bara skriva!

Allt snurrar,

My love, we have seen it all. The endless confession, the rise and fall. As fragile as a child.
But lately I'm sorry I can't hold a smile.

But I stand tall to get by, No matter how hard I try to hide.

Did you know I take the time for you? Did you know that I would see you through? Did you know that I would play the part? I must've made it clear right from the start.

My love, can you give me strength? Somehow I forgot how to ease my pain, I know I'm right where I belong
Something from nothing never proved me wrong

But I stand tall to get by, No matter how hard I try to hide.


Men Imorgon är det Jobb igen :-) Its make me happy !!. Jobbiga tider bara. första tiden är från 11:30 till 14:00.
Sen ledig fram tills 17:30 - till behov! Men jag gillar att jobba och gör det gärna även om det blir en klurig dag!

Sen är jag ledig Torsdag och Fredag. så kör vi på Lördag igen!!. Det blir ju lite + på kontot iaf :-)
Så blir det ju extra kul när det är väldigt trevlig personal på jobbet !


Dagen har vart helt underbar. Frukost med trevliga personer, Sedan en fika med Pappsen , Johanna och så kom även totte förbi Åbergs och satt med oss ett tag , Innan han skulle springa vidare. Där efter blev det upp till Jobbet och lämna nycklarna. Där efter det vanliga , stallet och mysa.
Nu på kvällen har Johanna lagat mat, och vi har bara haft en mys tisdag.

Annars så ligger jag på golvet och lyssnar på deppmusik och pratar med finafolket på msn :-) Mina cyberspace kompisar ..och jag ska vara social med Johanna nu. och vi ska fortsätta med vårat lägenhetsletande :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0