Är det inte typiskt

Dansa efter eran pipa ?


Grattis lillebror idag :) han bli hela 12 år gammal :)

Sitter hemma i Lotorp nu, ska snart dra mig ner mot finspång.. men först fixa iodning mig lite smått kanske..

Rättegången gick väl bra om ni frågar mig, men frågar ni de andra så gick det åt helvete.
Jag kunde inte ställa upp på de  olk förväntade sig utav mig tyvärr.
Tyckte inte det kändes rätt, och där av förlorade jag vänner. iaf det jag trodde var mina vänner..
Men saken hör ju iaf till att de riktiga vänner stannar ju kvar och tyckte att jag gjorde helt rätt-
Och visst jag tycker att det är synd att straffet blev det de blev.
Men som vuxen människa måste man kunna stå för sina konsekvenser ,även om man väljer att sjuka lika lågt som den andra. Även om det faktiskt var så att personen ifråga var värd det där slaget så säger lagen något helt annat. Och har man svurit en "ed! ska man inte bryta den. Då följer ju inte jag lagen. och kan få ett straff för de.
Om ni ber mig att dansa efter eran pipa, och gör en snurr istället för ett hopp så är det väl isf för att jag inte klarar av hoppet. och väljer det jag tycker är säkrast!

Sen isamband med det här fick jag ju reda på att någon eventuellt kunde hända oväntade saker ?.
yeah right vilka vänner man har!! Hej då och god natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0