Biggest loser

extra-jobb


Sådär. du var håret plattat :)
Sitter med mängder av Idomin Salva på läpparna. de är ovanligt torra, haha ..

Snart dags att dra mig ner till finspång för att göra det sista innan jag börjar jobba :D woop woop..
Hoppas att de blir nöjda med mig där uppe så jag blir kvar. skulle vara riktigt skönt att ha ett jobb. även om det bara är ett extra-jobb sådär. bättre en vad jag har nu.
Annars blir det som sagt att dra mig tillbaka till Norge igen. Men jag vill inte de, jag vill ha ett liv här hemma.
Hur tragiskt det än låter, Finspång vem fan vill bo där. men jag trivs här!

Glömde ju skriva om vad Johanna lyckades med . Haha
Hon somnade nämligen i duschen igår morse, Efter ett x-antal timmar vaknar hon upp och varmvattnet är slut !!
Vem fan lyckas med att ta slut på varmvatten i Hyreshus ? haha.. Undra om grannarna vad glada ;) .. haha skit kul!

dags för makeup :D




Kommentarer
Postat av: Tomas

Lycka till med jobbet Lindy :)

2011-01-10 @ 15:10:30
Postat av: lindy

Tack tack :)

2011-01-10 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0