Can you feel it in your soul?





In a moment, everything can change,
Feel the wind on your shoulder,
For a minute, all the world can wait,
Let go of your yesterday.

Can you hear it calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing?
And take control,




Ja någon gång ska jag väl kanske göra de,
Men inte ännu, jag kan vara mogen för de gånger jag måste. men annars kommer jag alltid ha ett barnasinne och vara glad.!


jag är iaf glad att höra utav er som läser min blogg att ni tycker och tänker som en normal person. visst imellanåt kan jag väl också tycka att vissa saker kanske jag borde ha för mig själv. men folk gillar ju att jag alltid pratar innan jag tänker , så jag tänker fortsätta med de. Och jag kommer säkert ha "Anonym" i hälsarna som inte kan stå för vem han/hon är. Och är de att vara vuxen.!


Nu åter till det jag gjorde innan,

Btw blir eventuellt en resa till hemsedal snart. Pratade med Patrik, boende är ordnat och klart!: bara packa bilen sa han!! Woop woop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0