frustrationen växer.

Att börja skriva ett inlägg när man är upprörd är verkligen inte det lättaste. för oftast så börjar man mitt i och läsarna förstår bara frustrationen men inte själva händelsen.


Poker Face!!






Att spela på på hästar eller poker, innebär antingen förlust eller vinst. Du satsar pengar, pengar du aldrig får tillbaka. men med lite tur kanske du vinner en större summa. Men tänk på att du aldrig kan vinna tillbaka satsade pengar.
Exakt så är det med vänner, och vänner kommer aldrig tillbaka om du satsat dom. Nu är det väl egentligen fel ordval att använda.  men tänkt efter. ska försöka förklara med ord.

Du har en bästa vän, som du tror alltid ska finnas där, ni är som syskon.
Men en dag, får du reda på att den här vännen, väljer att gå bakom din rygg och träffa ditt ex i hemlighet.
och sedan inte vågar stå för det , utan skickar ett sms. Hallå ett fjuttigt jävla sms.. H on kan inte stå där rakryggad och berttade face to face. utan skickar ett sms !?!

I det valet väljer hon att satsa all vänskap man har för att itron vinna kärleken? Då ska vi tillägga att hon valde också att gå ifrån ett äktenskap med 2 barn ? För att sedan välja bästa kompisens ex.?
Då vill jag också passa på att nämna att Johanna och hennes ex höll på att lappa ihop saker och ting. de hade börjat umgås och ha sex igen. och Detta visste Hon om. och hon tyckte det var helt underbart att johanna och EX.t börja gängat. men bara de var ju lögn.

Hoppas ni förstår lite. jag är verkligen förbannad, även jag känner ett stort svek. för du var också en av mina bästa vänner, och som en syster tillochmed!


 

Det är ju tragiskt att du tror att ditt liv är som ett par tärningar, att det bästa du kan få är 6!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni nu var så nära vänner så borde väl ni veta att det inte var därför hon lämnade sin man. Hennes RIKTIGA vänner vet varför hon lämnade sin man. Och vadå lappa ihop??? Han mezzade ju henne hela tiden om att han är så kär i henne. Han ville ju inte ha johanna längre. Ska du skriva skit om nån så skriv hela sanningen. Sen är det ju fruktansvärt moget att ta tabletter och försöka ta sitt liv. Vadå skrika efter uppmärksamhet.

2011-01-18 @ 13:48:43
Postat av: Lindy

vad att tyda så var vi ju inga riktiga vänner tyvärr E!!! Nej även om han inte ville ha Johanna. är det då rätt av henne att ta Johannas ex som hon haft i 4 år ? Nej det är verkligen inte rätt..helt jävla fel så det går inte. men om hon tar din kille kanske du får reda på hur det känns, jag ska nog vara glad att mitt ex är hennes kusin, men iofs så är de ju inte blodsligt släkt och enligt lag i sverige får man ju gifta sig med kusinen.

han har ju vart här undertiden jag vart där. och legat och kramat om henne och knullat henne.umgåtts med henne.. Och J uppmanade Johanna till att fortsätta träffa honom. dubbelmoral 3000.

vadå tabletter vem snackar om tabletter`? och vem försöker ta livet av sig ? skaffa information innan du skriver ut den.

2011-01-18 @ 14:12:04
Postat av: Anonym

Har j sagt att hon är kär i honom??? Har J sagt att dom är ihop??? Nae det har hon inte. Och vem har sagt att Johanna försökt ta livet av sig?? Tror det kallas försök till självmord när man tar tabletter och hamnar på sjukhus. Men vad vet jag. Och den informationen kom ifrån er. Och vadå sno min pojkvän. Johanna och Jimmy var ju inte ihop. Det har väl varit slut i 2 år snart eller??

2011-01-18 @ 14:25:12
Postat av: Lindy

Jo J har sagt att hon visst känner något för honom.. Du skrev ju på din förra kommentar

citerar: Sen är det ju fruktansvärt moget att ta tabletter och försöka ta sitt liv. Vadå skrika efter uppmärksamhet.



Vadå för information ? varken jag eller JOhanna har utgivit sådan information.

Nja slut sedan 1 år. och ja de har ju brjat träffas igen. Vad kallar du att ha daglig kntakt sova ihp ha sex ihop. ? Det kallar jag en början på resation.

Så du tycker det är okej om Jenny skulle tagit ett ex till sig som du är kär i ? svara ärligt på den ffrågan!!!

2011-01-18 @ 14:58:29
Postat av: Anonym

Nae det skulle jag nog inte acceptera. Men johanna har ju tydligen sagt att hon inte är kär i jimmy utan bara att han är en tryghet. Ja jag vet vad jag skrev och jo den informationen kommer ifrån er. Skitsamma det jag reagerar på är när du sitter och skriver att hon lämnade sin man för jimmys skull och så är det väl inte riktigt va???

2011-01-18 @ 15:17:28
Postat av: Emelie Davidsson

Neeeej, fy fan vilke jävla idiot som gjort det!! Inte för jag vet vem det är, men fy fan.. Stackars Johanna alltså!!! Hälsa henne styrke kramar ifrån mig!! :)

2011-01-18 @ 15:17:52
Postat av: Anonym

Och en fråga till. Om dom var påväg att bli ihop igen varför skriver han kärleksförklaringar till j???

2011-01-18 @ 15:28:45
Postat av: Lindy

vart har vi gett information om de ? kan du visa mig de ??. eller är det bara massa pladder ifrån dig ?... Och det var mera en fråga om det var så. man kan ju börja undra. om du ser så har jag satt ett frågetecken bakom

citerar: Då ska vi tillägga att hon valde också att gå ifrån ett äktenskap med 2 barn ? För att sedan välja bästa kompisens ex.?



Ja det undrade vi också. men han har väl i största sannolikhet utnytttjat Johanna för att komma nära J..

men där har du ju svart på Vit. du skulle heller inte acceptera detta om det var din pojkvän / eller ex..! Eller bara en kille du är kär i.. Sen vill jag också säga. att johanna har aldrig sagt att han är en trygghet.. vart har du fått de ifrån. hon fick känslor. varför annars tror du att hon är så ledsen ?



Jo Emelie.. Detta är sinnes-sjuk.. man tror man är vänner. men en vän gör absolut inte såhär.. Johanna tackar så mycket för din omtanke :)

2011-01-18 @ 16:06:44
Postat av: Sarah

Oj! Tycker verkligen synd om Johanna! Hur kan man göra så i mot sin bästa kompis?! Jag känner direkt inte johanna men jag tycker verkligen synd om henne! Hälsa o ge henne en styrke kram från mig// Sarah

2011-01-18 @ 16:38:25
URL: http://sahaaara.blogg.se/
Postat av: Ella

Namnlös, det är väl egentligen inte ens relevant om Johanna vill ha en relation med ji eller inte? Det är fortfarande hennes ex, som hon uppenbarligen har några sorts känslor för, och hennes vän...? Vilket inte är okej i mina ögon, inte i dina heller uppenbarligen? Så även om din vän så behöver man inte skydda dem, de har gjort fel och får stå sitt kast. Livets skola. Handling- konsekvens.



Sen skulle jag akta mig för att skriva om folk försökt ta livet av sig osv. Du kan lätt bli anmäld för förtal eftersom du skrivit ut namn. Och även om du valt att skriva som anonym så sparas din ip-adress.

2011-01-18 @ 16:47:59
Postat av: Anonym

Jag har inte skrivit några namn. Läs igenom det jag skrev så ska du få se att ni kommer nog inte långt med det. Och tror polisen har lite viktigare saker för sig än så. Men anmäl ni. Så får vi se hur långt ni kommer med den. Och innan man yttrar sig så kanske man ska se till hela bakgrunden oxå. Och inte bara till det som står här. orka tjaffsa om det här mer. Jag har sagt vad jag tycker och tror det räcker så. Har viktigare saker för mig än att sitta och tjaffsa fram och tillbax. Alla tycker vi tydligen olika och det går inte att ändra på för nån av oss. Lycka till med allt och hade så bra.

2011-01-18 @ 17:23:34
Postat av: jimmy

Mycket skitsnack här, de har aldrig någonsin varit nått jävla prat om att jag hade nått intresse av johanna igen, de fanns anledningar till att de tog slut o jag börjar komma ihåg dom bättre o bättre nu, jag var ärlig mot johanna så fort jag ens började misstänka att hon trodde nått, hon får fan skylla sig själv när hon tjatar o tjatar o tjatar om saker o ting o jag säger nej nej nej och sedan passar på medans jag är full och oförståndig, hade de varit tvärt om hade de kunnat kallats för sexuellt utnyttjande, sedan att jag mådde så pass psykiskt dåligt just då o inte orkade ta tag i misstaget som skett är ju nått jag får ta på mig, men hur som så var de flera månader sedan och jag avslutade saken innan jag överhuvudtaget involverade jenny. och du lindy, du har inte nått me den här saken att göra överhuvudtaget så att du håller på o jiddrar massa skit förstår jag inte? lägg ner för i helvete o engagera dig i ditt eget liv, men du kanske inte har nått bättre för dig än att vara bitter?

2011-01-18 @ 18:14:56
Postat av: Lindy

Kan ju börja med att jag får skriva vad jag vill i min blogg!! Alla här i världen har yttrandefrihet. så länge jag har tillåtelse från de personer jag nämner i bloggen så är det helt okej.. och självklart inte kränker någon.



Huvudsaken är den att Jenny var en vän. som behandlat Johanna som skit. och så om man tänker efter så skulle hon kunna göra exakt så emot mig. och sådanna människor vill jag inte ha i min närvaro..

OCH Det är en oskriven regel, MAN rör inte vänners ex, eller sitt Ex vänner. Men funkar det för er. så kör på ni, Ni gjorde ett val-. och det var att ha ett liv utan Johanna!. Jag hade reagerat på exakt samma sätt om det vart mig!

Och Jimmy, jag har vart med, jag har till och med sett de gånger du kramat om Johanna. Så kom inte och säg att jag jiddrar.

Och Johanna är min vän, och hon är ledsen. så det blir mitt liv. Kom inte till mig och prata om att lägga sig i om en vän är sårad. jag vet rätt så mycket om dig och vad du gjort för dina vänner.

och detta är bara en blogg som ca 100 personer läser om dagen. det är inte så mycket.

2011-01-18 @ 23:53:01
Postat av: Anonym

så länge jag har tillåtelse från de personer jag nämner i bloggen så är det helt okej.. och självklart inte kränker någon. <----- läs de där som du skrev, o sen funderar du över det......



jag vet rätt så mycket om dig och vad du gjort för dina vänner. <---- ska ja ta de som ett hot?

2011-01-19 @ 10:12:33
Postat av: Lindy

vart får alla att det skulle vara hot hit eller dit ?

Ja. menar du detta inlägg eller föregående ? isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt om jag skrivit om dig!

och vad att komma utav kommentarerna så kan vi ju köra pajkastning där. jag nämnde namn efter "Anonym"



Ja det där om dig. menar jag inte att du ska ta det som du gjorde. utan mera så att. varför är det okej för dig, att göra saker åt dina vänner, men att jag skriver ett inlägg i min blogg om min vän. då är jag bitter och ska sköta mitt eget!!!

2011-01-19 @ 12:35:45
Postat av: Anonym

är de nån större skillnad på att hänga ut nån utan namn lr att hänga ut nån på ett sätt att alla ändå vet vem det är?



o de e väl skillnad på att hjälpa en vän och att hänga ut folk inför hela världen? sen så vet du inte så mycket om nått egentligen, du tror bara du vet saker om mig.



o hälften av de du skrivit i inlägget är ren o skär lögn, o den halvan som inte e lögn handlar inte om nått.....

2011-01-19 @ 12:46:30
Postat av: E

Hade inte du bättre saker för dig anonym...?

Ooops, pinsamt!

2011-01-19 @ 20:44:20
Postat av: Anonym

Anonym. Det är inte jag som skriver. Om du tittar och kopplar ihop lite så kanske du fattar att det är jimmy som skriver. ooopppsssss PINSAMT

2011-01-19 @ 20:59:28
Postat av: E

Var det jimmy som skrev det sista också alltså..? Eftersom den anonyma inte läser här.

2011-01-19 @ 21:33:46
Postat av: Lindy

Nej E, för det var en annan IP-adress. det var inte Jimmys, det sista där alltså.

2011-01-19 @ 21:38:29
Postat av: Anonym

Jag sa väl inte att jag skulle sluta läsa??? Utan att jag skulle sluta diskutera eftersom jag sagt vad jag tycker och tänker. Kan inte folk läsa här eller???

2011-01-19 @ 21:49:34
Postat av: Anonym

Anonym. Om du läser vad jag skrev så kanske du fattar. Jag skrev att jag behöver inte diskutera mer nu för jag har sagt vad jag tänker och tycker. Har folk svårt att fatta vad som står eller??? Jag skrev inte att jag tänkte sluta läsa för det.

2011-01-19 @ 21:53:18
Postat av: Anonym

o hur kan ni veta att det inte är min ip? jag kanske har skrivit från annan plats tidigare? ipn byts dessutom ibland, samt att de e väldigt lätt att dölja sin ip om man nu vill.... de kanske e jag som skrivit allt men låtsats vara olika personer? kanske är schizofren och tror att jag är flera personer? sen att så inte är fallet är ju en annan sak, men e ju kul o se att ni orkar engagera er iaf.....

2011-01-19 @ 22:50:49
Postat av: Sara

vem är det egentligen som engagerar sig ?

tycker att det är anonym som ligger i toppen!!

2011-01-19 @ 23:47:18
Postat av: En till anonym

Men HERREGUD!!! Hur gamla är ni egentligen???

År det NÅGON överhuvudtaget som är äldre än 14???



Vad är det för fel på Hill-Billy-Lotorpsbrudar? Är era föräldrar syskon eller vad är grejen???



Väx upp för f*n och ägna er åt något konstruktivt istället!

2011-01-20 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0