Hon tycker det är på tok för längesedan

Tisdag 4/1




Jaha Sverige ute ur Hockeyn. Nej herre jävlar nu ska vi inte prata om sport.

Då vill jag väl börja med att jag var kanske lite , lite elak igår. Men vad begär folk utav mig.. Kan en människa behandla mig sådär illa. som faktiskt "han" gjorde ,är det inte mer en rätt att hänga ut honom.. Min mamma ringde mig och var smått besviken / upprörd. Och sa att det kan gå så illa att jag faktiskt blir polisanmäld, så jag tog bort namnet .. kanske egentligen borde ta bort inlägget men jag sprar det, och ni människor för tycka och döma mig hur mycket ni vill..!

Idag ska jag spenera en stund tillsammans med min krasliga syster.. Hon tycker att det är på tok för längesedan vi sågs. och det gör ju jag också. Får bara inte glömma p-s kontrollen , som jag lånade utav henne för ca 3-4 månader sedan. :)

Igår kväll var det kul, Jag och Johanna åkte till hennes arbetskamrat Nisse och kollade på Hockeyn, egentligen var väl inte de så jävla roligt , men sällskapet var trevligt och Nisse var så gullig och lät mig låna hans dator :)

Sedan berättade han att för oss att Då när han tappade bort sin mobil telefon ( juldagen ). så var det en tjej som var så jätte snäll som hittade den och gav den tillbaka , OCH hon fick ett gottegramm med massa jävla godis utav Nisse, kan inte jag också få hitta en mobil och få lite godis :P haha..

Nu tillbaka till frukosten, varm oboy och rostade mackor. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0