How will I know ?

tranbärsjuice för hela bunten



Jaha.. Då har jag varit på sjuka och fått förklarat för mig vad det var. Det var väl egentligen ingen vanlig urinvägsinfektion, Utan något slags virus, plus att det var blod i urinet. så jag har fått antibiotika som jag ska slänga i mig. Blir det inte bra utav de, skulle jag tillbaka och göra yttligare en undersökning.
Njurarna hade klarat sig TACK OCH LOV!!!! men var rätt svullen på min högra sida, jag orkar inte med fler sjukhus besök nu längre. men det som inte dödar härdar. Jag är verkligen lyckligt lottad som har så underbara vänner , som finns där när man verkligen behöver dom .. Mamma fick lov att följa med mig in till doktorn.. haha Hur fjantig är jag inte egentligen.

Nu sitter jag och kollar på när Johanna lagar mat. jag är inte så mycket till hjälp då jag måste sitta ner annasr är det toalettbesök som gäller vill jag lova.

Blir att hämta lennie i stan sen ikväll. :) saknar min "lilla" bror :)

Ha det fint folkens .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0