jag rimmar på.

Karatefylla `?


Nu sitter jag vid köksbordet och tittar på när Johanna fixar "frukosten". Blir färska frallor med ost skinka tomat och gurka :) uhlala..!!!
Vi ska slänga i oss det här nu. sen blir det för min del att köra upp till stallet. ;-) och sedan kasta på en sadel och rida iväg :)
När vi är klara i stallet efter att vi haft insläppet så ska vi hem och duscha, raka benen och sedan korka upp.. för ikväll blir det fylla :)

Kan ju ta Johannas kommentar.. Ikväll Lindy då kör vi och förstå vad skönt, vi har inga förpliktelser till någon, ja förutom oss själva då, då vi får slåss om sängplats eller soffan ;-) haha


ha en trevlig kväll folkens för det ska garanterat vi ha.



Imorgon siktar jag in mig på att få ligga lite kanske ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör bara! ;)

2011-01-08 @ 14:55:05
Postat av: Nisse

Rätt in i kaklet!

2011-01-08 @ 17:34:45
URL: http://ballagarba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0