people removed

Jag dansar aldrig nykter!






Ojj ojj, Helgens bravader fy satan vad kul vi har haft!!
Förutom den delen då bilen gick sönder, eller ja fläkträmmen iaf! Den ville inte finnas mera!
Men nu är den hel igen. Fina "pappa" Magnus fixande den i lördags så vi återfick den igår kväll, efter att vaknat till liv, Jag vaknade till där vid 4 halv 5 igår eftermiddag. men vi efterfestade fram till 08,00 hujedamig!!


Kan tillägga att jag jobbar varje helg i Februari , men har några dagar där jag slutar tidigare, Då ska tilläggas att jag gör inget hellre en att jobba, så att festandet hamnar på hyllan ett tag gör mig absolut inget alls, :D

Nu har Johanna och jag tagit steget att börja söka oss mot Finspång, skulle ha kollat på lägenhet idag, men ja ni känner ju oss. Tidoptomister 3000.
Men jag hann iaf med att åka förbi pappsen , och gav honom en super fin VIT orchide . och han blev så glad och bjöd mig och Johanna på en super god Pärontårta och massa annat gottigott!!..
Ska även förbi honom i helgen då han ska firas lite till, då är även lillasyster med på ett hörn.!! Annars blir det jobb för min del :)



nej slut på struntpratet. Återkommer snart med mer spännande information. Tack för er trogna läsare.


Over and out!






Kommentarer
Postat av: Nisse

Fest är överskattat!

Ska aldrig dricka mera!

2011-01-31 @ 22:11:08
Postat av: Anonym

Ohh no way Nisse. fest är absolut INTE överskattat!! :-P

2011-01-31 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0