Rättegång!!!!

Advokat eller åklagare ?



Jahooop. du var dagen här och det är dags för rättegång, väldigt jävla jätte roligt, verkligen..
men jag har bestämt mig. jag går bara in och berättar samma sak jag gjorde på förhöret. det tar nog ca 10 minuter, sen får jag nog åka hem. och där efter är det över.  Trodde jag skulle vara nervös, men nej det är jag inte. men jag ska också göra allt i min makt för att inte börja skratta. finns risk för de. jag verkligen avskyr detta, Ändå vill jag bli åklagare eller advokat. jag är störd!


Annars idag händer inte allt för mycket.
Johanna jobbar eftermiddag. och jag ska väl försöka och be till typ Gud att jag ska bli bra. för detta är olidligt.. Det ska ju vara skönt och avslappnande att gå på toaletten. inte tvärtom. men det blir nog bra snart. det blir det ju alltid.
Så jävla super-typiskt att det skulle komma nu bara..


Btw, Igår åkte Johanna och jag till björken, fy för satan vad vi skrattade .. Han är riktigt kul den där Per , och mycket information får man också :)

Nu frukost med Johanna. sen dusch sen rättegångs fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0