take me for á ride!

Only girl in the world


Torsdagen lyser med sin närvaro. helt underbart väder vi fått idag.
Johanna och jag ska snart ge oss ut till hästarna och mysa i solan. Det behöver vi båda.

Tummarna upp för Linn idag .. önskar dig ett stort Lycka till!!

Glömde ju nämna i bloggen sist att jag fick jobba i Tisdags. underbart att få börja lite smått nu igen. hoppas det blir mer, mycket mer. Jag trivs massor uppe på olearys. med själva restaurangen ifråga, och självklart personerna som jobbar där. Alla verkar vara helt underbara. trevliga och utåtriktade :) Så vi håller tummarna för massa timmar för mig.. haha

Att en person orkar hålla på hur mycker som helst! Jag lägger min röst på osäkerhet och jävligt dåligt självförtroende. men bara tanken får mig att må illa. Men där ser vi ju på hur uppväxten har varit. Föräldrar som inte brytt sig. säkert vart mobbad i skolan. Men i vuxen ålder så trodde jag att man la sånt där tjaffs på hyllan. men glädjen i att sabotera andras liv är större. För att du fungerar tydligen så att när andra mår dåligt mår du bra. trampa på du bara. för det finns något som heter Karma!! Och det kommer och tar dig så småning om!
'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lindy detta är inte OK !! Du skriver om Karma, läs det du själv skrev. Det är aldrig OK att ens dejta en väns ex. Specielt inte när vännen inte gått vidare från den relationen. Men något som jag anser är sjukare hur kan man vilja dejta sitt Ex vänner? Lider med johanna. Men båda ni två har gått över gränsen nu för vad som är OK. Snyt er och väx upp!!

2011-01-20 @ 20:08:33
Postat av: En till anonym

Då kan du fundera på vad som ska hända med dig eftersom du uppenbarligen varit så oansvarig att du tagit...vad var det nu??? ...två liv!? Var det inte två aborter...eller var det fler?



Passa dig du för vad du anklagar andra för. Har du tvättat din egen smutsiga byk? Fattar inte hur man kan få ett så totalt sammanbrott pga att två personer fallit för varandra. Helt sinnessjukt att reagera såhär på en blogg och hänga ut sin fd BÄSTA VÄN: Vad var vänskapen värd för din del i så fall?

Nej, hade DU värdesatt den så hade du knipit käft och tänkt färdigt.

Men det verkar inte vara din starka sida.

2011-01-20 @ 20:18:18
Postat av: Lindy

Anonyma hit eller dit. Jag står för den s.k "skit" du / ni tycker jag skriver. men att ni kommer och kommenterar och kastar "skit" och inte kan stå för vilka ni är, det är märkligt.

förlåt om jag skrattar nu. men vad spelar det för roll om jag gjort abort eller inte.!? Tagit någons liv ? Det hade ju knappast blivit ett foster. , Men är du emot aborter så fine. då tycker du alltså det är okej att 15 åringar blir föräldrar ? eller att missbrukare blir föräldrar? personer som inte har någon ekonomi blir föräldrar ? om man inte kan ta hand om sig själv, hur ska man då kunna ta hand om ett barn ?! En sak att tänka på kanske ?



Hänga ut och hänga ut? Hon var inte min bästa vän, eller skulle du vilja kalla det de? Skulle en bästa vän svika någons förtroende på detta sett ? Hon kunde lika gärna varit tidningsbudet man hälsar på , på morgonen, eller vad som. jag tyckte den var värd något absolut. Men då hon visade mig / oss vad hennes vänskap till oss betydde, så sjönk allt så djupt du kan tänka dig. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Och hon visade mycket väl i livets spel att hon gillar intriger och osämja, och där fick hon det serverat.



Och låt mig nämna en sak till!



Du säger att två personer fallit för varandra , Hur ska de kunna gjort de under en tid , där de träffats ca 5 ggr. som varat i snitt 15 minuter, och varken någon utav dem har inte mera en sagt hej till varandra.. Och när hon själv sitter / står och säger att Hon aldrig skulle kunna ta en väns pojkvän/ex eller liknande. för det har hon varit med om. och det var ett sådant svek. hon har gnällt och gnatat om de i fan 5-6 år. Så gör hon samma sak själv. är inte det "lite" tabu ??



Sen en till fråga, Varför har du en blogg ? Jo för att skriva i den om antingen din vardag, ditt liv, något intresse, eller liknande.!!

2011-01-21 @ 05:38:23
Postat av: zarah

Det Jenny har gjort är HELT fel !!! Punkt slut. MEN det ni gör nu är heller inte rätt. Fan ta det med henne face to face.

Ni har rätt att vara arga helt klart , men eftersom ine hon ÄR mogen nog att göra det på rätt sätt, så visa att ni är det istället!! :-)

Offentlig paj kastning gynnar väl knappast nån part !!

2011-01-21 @ 10:48:19
Postat av: anonym

Så vitt jag vet så är inte du guds lilla ängel själv? Och två aborter? Har för mig att det var flera än så? Eller du kanske har använt det som hållhake mot personer? aja, ändå fel det ni / du håller på med. Du kanske har svårt att gynna andra lycka?!

2011-01-22 @ 21:03:18
Postat av: Lindy

Eftersom du verkar gilla min blogg så mycket,lilla fegis som måste vara anonym.

så kan du läsa längre ner i något inlägg så står det hur många jag gjort!!

Hållhake ?`yeah right, Jag vill säkert att min kropp ska gå igenom en abort flera gånger.



Nej jag har verkligen inte svårt med de, det kan du fråga vem som helst. men du verkar ju verkligen känna mig märker jag!!



Så du tycker det du håller på med är rätt. enligt lag så är det då håller på med förtal, du riktar det emot mig som person. Men jag låter dig hålla på, för jag tycker att folk at rätt till yttrandefrihet.



Guds bästa barn ? Nej verkligen inte.!! Men jag skulle absolut inte behandla mina vänner så som vissa gör. jag ger de den respekt de förtjänar. och står bakom dom alltid!



fegis!!

2011-01-23 @ 04:11:42
Postat av: anonym

Well, vad man har kunnat läsa sig till så är det 1 abort men i verkliga livet är det flera eller hur? Your Life , your body. Någon gång kanske du också växer upp.

2011-01-26 @ 02:23:18
Postat av: cecilia

WTF :@ det är så FEL att ens tänka tanken att ge sig på någon väns ex, gör man det har man ingen hög intelligens och ursäkta men när har det ett slut? att sen på det som anonym slänga värsta skiten på lindy och johanna om saker du inte ens ska lägga dig i om anser jag vara riktigt männskligt fel!engagera dig i ditt egna liv och lägg tid på att bli vuxen och mogna, för med sånt beteende klarar man sig inte långt. Sluta lägga dig i nu när du inte ens kan stå för vem du är, Gå vidare och skaffa dig en hobby istället :D

2011-01-30 @ 18:31:32
URL: http://glamorouslife.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0