people want it all

Because I like the way it hurts.



Precis kommit hem till Lotorp igen. haft en dag inne på Vrinnevi, där vi träffade underbara Ellinor. Man blir alltid så glad när man träffar henne. Iofs är det väl inte sådär jätte ofta heller.. Men måste kommentera dina snygga kläder ;)



Ikväll så inväntar vi Björken. Han ska komma på en kopp kaffe och sedan snacka lite skit med oss ofc!!

Vad inneträffar så lägger jag ner att ens diskutera med vissa personer, för blir inte klokare utav de.
Jag kommer säkert att nämna något om den händelsen igen, men nu ligger det på is, kan bara nämna att jag kollat upp mina s.k "rättigheter" och jag får skriva så som jag gjorde i bloggen. för ingen kommer till skada.


Jag satt uppe hela natten och funderade, och ska jag erkänna så blev jag inte ett dugg klokare.
jag blir bara ledsen. jag saknar faktiskt henne Men alla förklarar för mig helatiden att det inte är något att sakna.
att hon är inte värd något alls. men hur som haver försvinner ju inte "känslorna" bara sådär.. hon kommer finnas i mitt minne , allt roligt vi gjort. men nu är det över!

o a o




Kommentarer
Postat av: Anonym

du bestämmer väl själv om 'hon' är ngt att sakna... hoppas jag.

2011-01-19 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0