never let it go ? ofc I will

Välkommen 2011


Sådär, Nytt år nya tag kanske?

Jag ska börja vara helt super ärlig och öppen i denna blogg,
vissa saker kommer säkerligen vara till stor nackdel att jag kommer dela med mig,
men jag orkar inte ha massa hemligheter och skämmas över saker jag gjort.
Kan andra vara yberärliga kan även jag , eller hur ? :) 

Lets go!

2010

Har passerat och vi lever ännu, Somliga mer eller mindre. och under 2010 har jag gjort väldigt många personer ledsna och andra glada.
Jag har funnit 2 stycken personer som kom att betyda extremt mycket för mig.
Och jag önskar att jag kommer ha dom vid min sida hela livet.

Det jag gjort / smått kortfattat.

  • -Åkte till Norge och besökte min själsfrände.
  • -Vart sambo med syster Jannice.
  • -Anna och jag åkte till Bergen och jobbade.
  • -Fått 10 000:- Norska kronor i böter
  • -Funnit nya och gamla vänner
  • -Liseberg.
  • -Skaffat pojkvän, som jag sedan dumpade, kommer berätta mera nedanför!'
  • -Haft mitt livs bästa ligg ;)
  • -Lärt mig köra bil. / Även kört rakt in i snödriva.
  • -Gjort Abort
  • -Blivit opererad pga blod&vätskebrist
  • -Skaffat jobb hemma i Sverige :)

De saker åvan får säkert väldigt många av er läsare att tappa hakan. och varför det tog slut mellan mig och mitt ex var faktiskt för att känslorna från mitt håll inte höll för att stå ut med ett förhållande.
Hur skulle någon kunna göra det.
Om pojkvännen inte förstår att en abort inte är jobbig. skyller på att han aldrig varit med om det tidigare ? och ändå påstrider han om att som ett par ska man kunna prata om saker och man ska ta hand och
vara på varandra ?.
Jo men visst. men om han vägrar ta ledigt från jobbet för att det är PINSAMT att flickvännen ska göra en abort, som hon även gjort tidigare ?. Vill man vara tillsammans med en person som skäms över saker man gjort tidigare i livet. Då tycker jag det är förbjudet att ens nämna ordet älskar ?
Hur kan du älska en person när du inte kan stå bakom den personen när hon har det jobbigt med en abort.
Hans försvar till mig var = Jag tar hand om dig efteråt !!?!

Är inte det dubbelmoral ? han är fin på sina sätt , absolut. men alldeles för omogen i mitt syfte..
Hur kan du säga att du är mogen för barn och jätte gärna vill ha barn. när du går i 2 veckor och tjatar om att jag ska ringa och få en tid för abort  ?. In my ass. vad du är mogen ? not.
Och allt tjat om pengar.
Han satt hur länge som helst och spydde galla på sitt ex, som inte betalat en krona i deras förra förhållande.
Att hon sög musten ur honom..
Men med lite snarare eftertanke så tror jag faktiskt Han, att det enbart var du som var snål.
Jag ber om ursäkt för min brutala ärlighet, men det måste ut ur mig på något sätt..
Du förblir ett kapitel ur mitt liv, och kommer att minas dig som en vän. för sexet var ursäkta mig igen,
det sämsta jag haft! men du fungerar ju att bli befruktad med iaf! -haha-

Johanna och Jenny !

Finare och underbarare
får man leta länge efter.. Jag önskar er alla läsare den vänskapen.
Personer som tar ledigt från sitt jobb för att finnas där för en. köra in mig akut till läkaren mitt i natten.
Skrattar och gråter med en..
Personer som till och med står ut med mitt eviga tjat om killar och sex. :)
men vi tjejer är ju funtade så. Problemen vi aldrig kommer undan :)
De till och med kör mig in sent på kvällen till en kille för att jag ska få ut mina behov.
det kallar jag vänskap .haha.
Jag skulle kunna berätta exakt vad som helst för er, och ni skulle aldrig dömma mig..
Vill aldrig leva utan er!

Johanna har blivit lite som min syster faktiskt. vi sover och bor tillsammans nu mera. och Gunilla
(johannas mamma) behandlar mig som en i familjen. Hon erbjuder sitt allt för att även jag ska ha det bra.
Visst hon skäller lite på mig imellan åt också. men ska man kunna ge ros, ska man även kunna ge tagg också ;)

Kan skriva en hel roman om dessa underbara människor och kommer garanterat göra de i fortsättningen också.. Men det får vara nog för ikväll :)

Böter då!?!
Ajj ajj.. fy fan var jag är störd.. jag festade lite för mycket den kvällen. och var till och med så jävla dum i huvudet att drog på mig 10 000:- i böter. har iofs redan skrivit om det tidigare. men det sved i plånboken. men är nu iaf skuldfri :) ..

Till Något som kommer ge mig lite pengar iaf. Från och med 10 Januari .
Kommer jag stå uppe på olearys och jobba som servitör / bartender.. :)
woop woop ..

Nu är det bara egen lägenhet som saknas..
Och det kommer inom kort. eventullet pratat om att flytta ihop med Johanna.
men så blir det en 3a :) Iam so happy.. :P





Kommentarer
Postat av: Tiina

Shit kvinna, du har hunnit med en del! Det var därför du blev opererad alltså? Jag har försökt få tag på dig men du har nog bytt nummer för går int att ringa dig :S Och måste bara kommentera Henka, haha klockrena kommentarer om honom, han var nog inte änns mogen för ett förhållande så som han verlade skämmas för dig :( och sexet med honom var klockrent! Till sist, du vet att du kommer jobba ihop med Linn där uppe va? eller ni kanske har blivit polare nu? hör av dig när du har tid, som sagt jag f¨r ju inte tag på dig. Puss Tiina

2011-01-03 @ 18:43:02
Postat av: Lindy

Haha,, kul att du fortfarande läser kvinna :D haha..



jo jo . men Linn och jag har nog absolut inget emot varandra ?.

jOO Henrik är lite speciell. men vad gör de.. ? det roligaste ever är ju hur han kunde ringa till mig och gråta, och be mig om ursä'kt och att han älskade mig och ville ha mig tillbaka samtidigt som han träffat en ny tjej som han mer eller mindre är tillsammans med.. stackars henne. undra om hon vet hur han beter sig . :)

nej jag har kvar mitt nummer som slutar på 009 ?

2011-01-03 @ 18:49:24
Postat av: Gurra

faan va skysst hänga ut snubben sådär att han e sämst :P haha ;) lycka till på nya jobbet får komma ner o hälsa på ;)

2011-01-03 @ 18:58:45
Postat av: Johanna

Shit kussin du hAr gjort mkt förra året. Hörde om aborten av mammA. Trist. :( men det finns många bättre killar där ute . Man är inte mogen om man inte äns kan följa med när du gör aborten. Snacka om att jag skulle vara förbannad. Hatar när killar gör så. För de är en jobbig grej. Men nu får du se fram i mot nya året och nya äventyr:) kram

2011-01-03 @ 19:11:46
URL: http://trinejohanna.blogg.se/
Postat av: Tiina

Redan skaffat sig en ny brud och sp ringer han dig??? han verkar nog inte vara mogen för varken barn eller förhållande i så fall! hmm..ska kolla numret, eller så hör du av dig när du har tid. BTW grattis till jobbet om jag inte skrev det förut, du kommer nog trivas som fisken i vattnet :) är det heltid eller?

2011-01-03 @ 20:13:57
Postat av: Falk

BUU ;)

kommer jag bli polisanmäld nu av nån dåre till pojkvän? haha



Du är bra Lindy! Kramar

2011-01-04 @ 05:05:13
Postat av: Lindy

Jo jag hörde att man kunde bli de. Min mamma ringde mig i sent igår kväll, så jag tog bort namn.. där av är det inget bevis på vem det är..! det kan antydas till någon. men står inte vem det är-.

Jag var bara tvungen att få ut det ur skallen för att gå vidare..

2011-01-04 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0