time to speak up.

Sex sex och åter sex...



Kan diskuteras hur länge som helst, sant ? Det är ju verkligen inget man kan få för mycket utav. eller varken få nog utav, Om nu inte fallet är så att det är sjukt dåligt. eller för kort. bara tanken att ha det där jobbiga förspelet , men eller hur. '
Vem fan går på en fotbollsmatch och kollar på uppvärmingen i 20 minuter, om nu matchen skulle vara i 2 korta minuter ? Inte jag iaf!

När jag sitter och läser för Johanna om vad som ska stå i bloggen skrattar hon bara,
Hon förstår inte att någon som jag, säkert många av er läsare också , har stått ut med ett sexlöst förhållande.. men jag vet inte jag var väl för snäll och ville inte göra någon ledsen.
Men när botten är nådd och personen i fråga pissar på en när man redan ligger ner, så är det på tiden att berätta för folk.
Jag änvänder absolut inte denna blogg för att smutskasta någon utan mera för att berätta för mig själv vad jag faktiskt har varit med om.

Efter bara ett kort tag så kom jag tillinsikt att det inte var han jag sårade utan mig själv. För om han nu älskade mig som han sa i telefonen , Så går man inte och ligger med en annan tjej. och sedan ringer dagen efter och gråter och säger att han ångrar sig och vill ha tillbaka mig iaf ?. hrfm.
Så då kände jag bara att jag var fri och kunde göra precis vad jag ville, och jo det gjorde jag!

Sen kan jag ju även ta upp en sak jag och Johanna diskuterat mycket på sista tiden. Om ens vänner och ex-pojkvänner.
Hur förbjudet vi båda faktiskt tycker att det är ! Då snackar vi relationer som varade mer en 6 månader. för de andra skiter vi i. det var ju bara tidsfördriv ;) Även om man lyckades bli sårad.

Jag vet att mina vänner aldrig skulle peta på någon utav "mina" killar iaf. och jag skulle aldrig ens få tanken att dra med mina vänners ex hem. Det är som sagt i våra ögon förbjudet, även om det är för en "evig" relation eller bara one night stand .
Visst jag accepterar att alla tycker olika, men man ska också respektera vad personerna tycker, även om det är okej för "Berit" att "Doris" ligger med "Berits ex" så betyder inte de att "Berit" får eller ska ligga med "Doris" ex. ja , jag vet det där blev krångligt. men jag förklarar på de sättet.. :)

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0