we ride

Urinvägsinfektion , Nej Tack!!



Nu sitter jag hemma hos mamma och har precis ätit maten jag fixade iordning. kycklingfilé och så stekte jag 1 potatis.IDag har jag vart världens snällaste dotter tror jag.
Har storstädat mammas kök (Innan jag lagade maten) haha..
Tror hon kommer bli glad när hon kommer hem :)

Snart upp på jobb igen. Jag hoppas att det ska gå bra. Under natten så har jag tydligen lyckats fått Urinvägsinfektion. Och det gör förjävla ont att gå på toaletten..och då går man ju på toaletten var 10e minut.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta nu då?.

Annars idag så har jag hunnit med mycket vill jag lova. Jag gick och mötte Alexandra (strömmen) vi stod och pratade skit bra länge.. Nu blir det mycket av ditt ansikte hoppas jag. då du ska jobba i Finspång..
Sedan gick jag ner till P2, där Anna och Malin satt och drack kaffe. trevligt att träffa dem, var ju inte igår.
Där efter kom födelsedagsbarnet Fredrik Wedin. Grattis på 35 års dagen Nu är du närmre 40 än 30 ;-)

Dags för en cigg , sedan en dusch -.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0