your ripping up the dance floor honey

Det blev åka av ;-)


Karatefylla "it was" Tro mig komma ihåg att jag lovade mig själv att aldrig mera dricka med Sapa folk, De där jävlarna vet hur man super.. men herreGud vad kul det var.

Vi började kvällen lagom lugn och trevlig hemma i våran underbara 2a som för övrigt just nu luktar fylla.
Sandra söta Nilsson kom förbi här på kvällen och drack lite med oss.. Sen kom gulliga Tomas och hämtade oss och körde ner oss till Olearys. Väldigt snällt. TACK SÅ MYCKET.
På Olearys mötte vi min underbara mamma, och hennes vänninor. det var väldigt trevligt..
Men Lagom roade så blev vi medbjudna på efterfest hemma hos en arbetskamrat till Johanna. Snällaste Falk kom och hämtade oss och körde oss till Mellangrind, på vägen tyckte Polisen att de skulle stanna våran bil, och de blev väl lagom ver-raskade av att vi var 1 förmycket i bilen. men vi slapp böterna , det var trevligt.
Vi körde ett spel som liknade "Jag har aldrig" Det var väl sådär lagom kul. Skit full blev jag.
vi stannade väl ca 1timme sen hem till Lotorp, där det blev åka av..
Denna morgon har jag skrattat så extremt mycket och haft det väldigt bra, jag säger bara "blöta kalsonger"haha

Ikväll blir det film med Syster Jannice och. eventuellt en promenad kanske :)

Imorgon klockan 17 börjar jag jobba uppe på olearys. woop woop


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2011-01-09 @ 17:57:45
Postat av: sandra

Va en trevlig kväll med er brudar! :) Måste ses snart igen!

2011-01-09 @ 21:22:17
Postat av: Lindy

Jo sandra det var jätte trevligt.. :) Snart dags för en tjejkväll tycker jag :)

2011-01-10 @ 14:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0