Juli 1, 2011

Lene Marlin - A Place Nearby
kan inte säga annat en , Underbar låt :)


Ja mina vänner de är fredag :) Det betyder jobb, och Linn  , fina Linn jobbar *haha*. man får ta vara på de dagarna nu under sommaren. :), Men vilken tur att vi jobbar tillsammans hela helgen.. Denna helg kommer att bestå utav jobb som ni alla nog förstår, men det gör absolut inget.. Jag har sett fram emot denna helg.. Lite action på jobbet. fotbollscupp. hah..

Denna vecka har verkligen haft sina vändningar , mitt humör har ändrats från glad, till arg, sedan frustration och saknad, lycka och längtan!..

Idag vaknade jag upp och kände extrem lättnad, men också andra konstiga känslor, ska man alltid lita på magkänsln? eller är det bara för att man är nojig och alltid förväntar sig det värsta ?

Trevlig helg..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0