Bridge Over Troubled Water

Jag vill, men jag vet!!




Jag kan ju börja med att säga att en promenad tillsammans med en person jag saknar väldigt mycket skulle vara behövligt. En person som verkligen känner mig och kan hjälpa mig med att ta beslut med allt som snurrar. bara få öppna sig som en bok och utan att han dömmer mig, han skulle bara kolla på mig och le, och höra hans lugna röst säga.
Lindy gumman, det löser sig, det gör det alltid.. Vi människor har alla motgångar. och med din charm och ditt sätt att se på saker, så är detta en liten klackspark för dig. Du är så stark..

Men du har alltid haft den förmågan att lugna ner mig. man kunde vara arg som ett bi, men bara att möta din blick fick verkligen allt att sväva iväg.. Men skulle jag träffa dig just nu skulle jag nog bara brista ut i gråt. Du har lämnat ett stort hål. och jag vill verkligen ha dig här! Men jag vet att det aldrig kommer bli så!

Jag har alla minnen kvar, inga andra minnen är så starka som dom med dig.! Fy fan vad jag saknar dig.
Alla mina vänner jag har och har haft genom alla dessa år, är helt underbara . Ingen kan ersätta er. det bara går inte.  Men skulle jag få den där frågan folk ställer alla..

.

Vem skulle du helst av allt vilja ha middag med, död eller levande?,
Så kan nog alla som känner mig svara på den frågan.. Jag skulle byta vad som helst för att få sitta där i framsätet på din saab. och bara skratta och prata bort flera timmar, sjunga till Simon and Garfunkel..
Och tack vare dig betyder Rihannas musik så mycket för mig. Och du, nu kan jag verkligen säga.
It feels like your a million miles away...



'

Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water

When you’re weary, feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
I’m on your side. when times get rough
And friends just can’t be found,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

When you’re down and out,
When you’re on the street,
When evening falls so hard
I will comfort you.
I’ll take your part.
When darkness comes
And pains is all around,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
I’m sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind


Kommentarer
Postat av: Jannice

Vem vet en dag sitter kanske den peronen visst bredvid, kanske inte den du tänker på nu men en som får dig att känna på det viset. Kram på dig gumman!

2011-03-11 @ 11:18:39
Postat av: Anonym

jo, men det är alltid mycket lättare att se tillbaka, en framåt :) tack fina du :) kram

2011-03-11 @ 13:14:45
Postat av: Fanny

fint skriver lindy :) du borde nog bli författare :P

2011-03-11 @ 17:52:05
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: lindy

Haha ujjaa!! Fanny, dina verktabbleter är dom starka eller ;)

2011-03-12 @ 04:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0