det sista

Working 9 to 5


 


Dagen den blev lite trevligare när jag gick utanför dörren i eftermiddags. Jag gick tillslut och köpte ciggaretter, ja jag vet att det är lågt gjort, Men jag var så pigg och glad och var tvungen att ta en promenad, så det blev att slänga på sig min gåra outfitt och promenera, och sprang förbi filmg , och köpa onödigheter!

När jag ändå var ute med musiken i öronen så kom jag bara att tänka på att det skulle vara trevligt med en pepsi och trevligt sällskap, så jag traskade upp, och satt kvar tills 12, Och på dom där 4-5 timmarna blev ett bra avslut på min dag :) Spelat bowling, pratat med Lena och Linn, druckit kaffe ute i kylan och sedan pratat spöken :D haha

Fick även ett spännande mms ifrån Jojohanna, Jag skulle packa grejerna och flytta på en gång ;) haha..Men det är ju bara fega jag!..

Så blev ett par avsnitt utav Prisonbreak, sedan sova. då jag jobbar 17-02:30 imorgon. och samma tid på lördag. och 17-00 på söndag :)

Godnatt ..



Horoskop
Du kanske funderar på att gå till läkaren,
en naturläkare eller till en homeopat idag
men du bör vara extra noga med att vara säker
på att du förstår deras instruktioner.
Diagrammet talar om missförstånd med auktoriteter
eller personer som handlar med läkemedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0