happy birthday to me :D

Its my birthday today :D woop woop



Förutom de, :) Så har jag nyligen kommit hem ifrån jobbet , omg vilket bestyr det var att städa idag, helt seriöst så gick det över 1 ½ timme på bara att torka av borden, det var bbq sås över borden plus massa annan skit, verkligen not funny. Men jag tog städningen i restaurangen och Linn tog kassan och baren. Bra team-work där :D

Denna helg har jag jobbat 21½ timmar. så jag har sammanlagt 30 timmar denna vecka. det gillar skartp. blir eventuellt några timmar imorgon, David (chefen) frågade om Nelly kunde få ringa in mig utifall det behövdes imorgon ( idag ) och givetvis får hon de, jag bara älskar ju att få jobba, bättre present går ju ej att få menar jag ;)

Övrigt denna vecka så har jag spenderat 1 natt ute hos Elina och Robert, underbart vill jag bara nämna . De har flyttt till hus ute vid Regna typ, det är som en sockersöt liten gård de bor på, tillsammans med rn annan familj. och de är supertrevliga de också. De har massa roligheter där ute. 4hjuling cross osv, PLUS att de har ett stall med hästar. :) BTW - Elina har köpt sig en häst , Kita heter hon. jätte fint halvblod. :) Henne ska vi nog göra till stjärna tror jag :) haha..

Nej nu ska jag sätta igån en film och sova lite, utifall jag bir inring på jobb imorgon , så vill jag ha lite sömn :)
take care,


Kommentarer
Postat av: Sarah

Var inte hästen ett varmblod??

2011-03-07 @ 22:35:21
URL: http://sahaaara.blogg.se/
Postat av: Fanny

oj grattis i efterskott! :D

2011-03-11 @ 11:26:27
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: lindy

tack fanny :)



joo sarah du har rätt, vet inte vad jag tänkte på när jag skrev. men visst är det ett varmblod :)

2011-03-11 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0