I know we all have a similar dream



Quadam de causa omnia eveniunt


....
Allt händer av en viss orsak.




Det hamnar på min underarm, Kan ju lika gärna fortsätta på det latinska spåret,, :)
Vill även ha något på det alviska-språket .. Men den tiden kommer den också!

Egentligen borde jag kanske försöka sova, då jag faktiskt ska jobba imorgon.. Ska upp runt 1 tmme före, så jag kan ta mig något gott och äta innan.. Blir väl säkert en pasta som vanligt, Det är välrdigt konstigt att jag är så frälst i pastan på jobbet, När jag egentligen inte gillar pasta.. Eller vem vet, jag kanske börjar bli vuxen och där med växer min kräsenhet bort ;-)

Efter att jag skrivit av mig igår så kändes det redan bättre. faktum kvarstår att jag verkligen saknar honom. En så go vän som han växer verkligen inte på träd. Man har ju olika sorters vänner här i livet. Personer man verkligen delar allt med. Andra man bara har roligt med. ja jag skulle kunna orsätta hur länge som helst känner jag. men ni förstår ju vart jag vill komma :)

Sen vill jag också nämna att jag har nog världens finaste arbetskamrater. Är så glad att jag har hamnat där jag hamnat. Sammanhållningen är verkligen på topp.. Vi skrattar och skämtar helatiden. Sen har vi våra knasiga kockar som sjunger heeela dagarna.. Och det är verkligen dom där barnsångerna som sätter sig på hjärnan.. Johan (kökschefen) Började herromdagen att sjunga på sången,

"En elefant balanserade , på en liten, liten spindeltråd, det tyckte han var så intressant , så han gick och hämtade en annan elefant"

dagen efter det så gick han och sjöng på samma melodi, men nu var den på engelska, och igår började hn printa ut papper på yttligare samma melodi, men dnna gång på finska!! haha.. lovley..

Sen måste jag ju också nämna en sak till ang jobbet. var och varannan fillur där uppe har som "fetich" att komma bakifrån och pressa in fingrarna mellan revbenen. ni vet sådär jävla obehagligt..  haha..!! Men jag kan inte säg ngot annat än att jag verkligen trivs..och det är så viktigt ..

Nej ett försök att sova nu,, Skriver innan jobbet imorgon, om det nu finns något viktigt att nämna, kanske har någon sjukdröm att dela med mig utav..

Trevlig helg folkens, kul att ni fortfarande läser .. :)


 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Precis, jag biter mig med i läppen ibland. men det handlar ju bara om sunt förnuft, för det är inte alltid man kan eller ska vara ärlig. Det är ju inte så att jag säger till min chef att jag inte tycker den har snygga skor liksom! :P

men annars så.. inte så att jag har en konversation med en person som är helt ointressant precis. känns onödigt att lägga ner energi på.

2011-03-12 @ 09:26:34
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0