kort och gott

Ett kort inlägg :)

Nu har man vaknat till liv iaf, startade dagen med ett par bitar Schweizer Nöt.. :)
Och sitter just nu och samtalar med en trevlig person, nästan så att man skulle víllja ligga kvar extra idag bara för att prata! Men idag har jag ett par saker jag måste ta itu med! bla att ta mig upp till jobbet med nycklarna. :)
Hade ju stägningen helt själv. åhh njaa det gick väl sådär , lite små scary att vara själv. sen missade jag en burk med enkronor, trodde först det var så att det saknades i kassen, men bara jag som glömde burken med 93 enkronor!!.. ush men det är nog ingen fara på taken :)

Skulle vart över hos lena och fixat naglarna men sov länge , och min telefon funkar ju inte!!: Måste verkligen gå över till 3 nu!!.. jobbigt bara att byta nummer , men men!!!

Nej nu ska jag sätta igång, men först redbull och cigg ute på ballen :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi vad roligt! :D man vet ju aldrig ;)

2011-03-15 @ 19:36:40
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Jimmymonika

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2012-06-28 @ 11:15:11
URL: http://jimmymonika.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0