@ my place

Har nyligen kommit hem. Var hemma hos Rosanna och Micke. Trevligt att träffa dem, har blivit så sällan nu. men blir väl så när både jag och Rosanna jobbar som vi gör, blir inringda hit och dit. Men då får man ta vara på de stunder man kan. :) En sak som är lite träkigt är att Rosanna ar fest i helgen, men jag jobbar som vanligt, vilket jag föröverigt älskar och gör gärna mer .. Det kommer fler tillfällen, hoppas dom får en underbar fredagskväll :)

Kul att se att det var väldigt många som läser. bli lika glad varje dag jag kollar statistiken. Men frågan är ju om det är för allt skvaller ni läser eller om det faktiskt är för att ni tycker det är bra skrivet.
Alla trogna läsare vet ju att jag är den personen som säger vad jag tycker och tänker. och de dagar jag är frustrerad så sätter jag mig framför bloggen och skriver ner allt.
Nyfikenheten är aldrig nåtgot negativt. det är bra att vara nyfiken :)

ha en fin dag


Horoskop

En vän eller bekant kommer att få dig i dilemma idag.
De får bekänna mer än vänskaplig attraktion,
eller att de utgör en kärlekstriangel i din vänkrets.
Du kommer att ha romantiska möjligheter i dag,
vilka noggrant bör gås vidare med .






Kommentarer
Postat av: Maja

"De får bekänna mer än vänskaplig attraktion,"

- Johanna kommer säga att hon är kär i dig, lätt! :D

2011-03-16 @ 22:17:18
URL: http://maaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0