schäfer sussie ;)

Knut fick sig ett skjut ;)




Citerar lite utav Linn's blogginlägg :)


Linus på linjen, vad är han då? En mask lr hur.
Har aldrig sett på de och när Lindy rita den,
jaa visst fan såg de ut som en mask. Lite som ett spöke oxå!

/// Ska dock nämnas att jag är inte såå där suuuuper värdelös på att rita.. De andra på¨jobbet såg att det var Linus ;-)


Har inte skrivit på ett par dagar. Förlåt, Men jag har iaf haft trevliga dagar :)
Lördagens jobb var super kul, verkligen. Fick min dagliga dos utav allt. Människor, pepsi cigg, jobb och massor med skratt!! :) Dock träffade jag inte Johanna, Men annars så :) PLUS att vi slog säljar rekord ;)

Söndagen där jobbade jag ju igen. mycket trevligt. Hade ju Linn som sällskap hela dagen, :) Hon jobbade med mig fram till 19, sen så satt hon och gjorde mig sällskap, Även Johan ( kocken)..
Johanna kom förbi, alltid lika trevligt att träffa henne, dock även om vi inte bor tillsammans längre så ses vi väl näst intill varje dag skulle jag gissa på, om inte så pratas vi i telefonen. Kan ju även nämna att allt som pratas uppe på jobbet kopplas till sex, fråga mig inte varför, Men Johan bad mig doppa pommen, och ja ni kan ju bara lista ut vad vi fick för tanke i huvudet!! Skadade är vi ..!! Men jag älskart!!!

Måndag/Tisdag/Onsdag

Måndagen där så lunchade jag tillsammans med Linn och Johanna!! Hur trevligt som helst,
Efter trevliga timmar uppe på Olearys så kom mamma&Börje och hämtade upp mig för att besöka Elina +barnen uppe i regna.. vi hade en underbar eftermiddag, avslutade kvällen med en promenad med Linn! :)

Tisdagen
spenderade jag hemma och på jobbet. hade tvättdag. ujj vad tvätt.. Passae även  på att STOSTÄDA lägenheten, så mamma blev väldigt nöjd och imponerad :) Duktiga Lindy var igång :)

Onsdag (Idag) så har jag diskat upp istorsätt ALL disk, lämnade litegrann, eftersm det var fullt i diskstället ;)
Johanna kom förbi och åt rukost med mig ( pankakor och glass ) Sedan gav vi oss ut på äventyr, till sist hamnade vi uppe på mitt jobb, där vi tog kaffe och pepsi .. Och där börjde skattfebern. Tror tamefan jag alltis skrattar när Linn är närvarande.. haha  Vi är lika sjuka i huvudet och vi kopplar allt till sex och sjuka saker  :) men bara man är trevlig får man vara precis hur man vill!! :)

Kvällen avslutades tillsammans med Micke och Rosanna. Vi har ritat upp min nästkommnde tatuering, och ätit pizza, även asgarvat åt mänger .. skrattfebern fortsatte.. :) Kan nämna en sak . Dock intärnt.. Naken, jag klär av mig naken, Ibakgrunden spelas ÅHHH SARA, KOM UT IKVÄLL""  !! HAHAHAHAHA :)

Nu ska jag bara t sista avsnittet för ikväll,, Och det är Säsong 3 utav Prison Break :)

Take care :)



Titta gärna in på Linns blogg :) Alltid lika kul att läsa ,Woop woop

http://linnsssan.wordpress.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0