bäst i test :)

Satan i gatan vad trött jag är!.. Plus världens huvudvärk. Men axeln är relativft bra iaf..

Ja då ska man vara på jobbet om 1½ timme, så man hinner kasta i sig lite mat innan man börjar jobba,, Jag går till 23 idag. Tyckte Linn hinta med en fylla ikväll :D hade varit nice, hon går till 21. men men  vi får väl se vad som händer. Just nu hade väl inte det vart så gott med ett glas vin kanske!!

Haha Ja just de.. Har ju glömt att nämna. Det var i Torsdags när jag jobbade, så kom det in en rätt snygg kille, sätter sig i baren och ber om en 4cl vodka redbull. Ska tilläggas att klockan vad 17:20 . Men inga problem,
Så jag fyller ett highball glas med is, i med en 4 cl vodka, och häller i ca 4cl redbull. och sedan stället upp glaset tillsammans med redbull burken på disken. ett perfekt "perfect serve". Han ställer sig upp plockar upp ett par hörlurar av märket "Urbanears" och ställer fram och säger, ATt detta var perfekt sererat och att han blev imponerad och jätte glad, För han var nämligen från Redbull. och skulle ge sig ut till alla restauranger i Sverige,
Och i hans distrikt så var vi Olearys i Finspång den ända Restaurangen som gjort så :) woop woop :D Yeeay me :)





Nej nu på med ett ansikte och göra sig redo för jobbet :)



Kommentarer
Postat av: Lennie Printz

Bra syrran :) du är bäst alltså. Jag måste komma upp nån dag och sitta i baren :P Kram

2011-03-12 @ 13:09:25
Postat av: Lindy

Nej jag är inte bäst, men kul attt få pris för att man gör rätt :)

2011-03-12 @ 13:15:53
URL: http://lindyprintz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men det är samma här, dock kan det ju hända ganska ofta att folk får reda på att jag inte tycker om dom :P

Men precis, det finns olika sorters ärlighet. jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mina kompisar att dom inte borde ha vissa saker på sig eller göra på ett visst sett, men det kan ju även den "oärlige" säga till sina vänner. men jag hatar dom som inte kan säga vad problemet är rakt ut istället för att snacka bakom ryggen osv. eller låtsas om som att allt vore perfekt. du vet den där oärligheten som sårar :P sånna personen håller jag mig undan, tur att jag är en bra människokännare! :D

2011-03-12 @ 13:27:26
Postat av: Fanny

oj jag anatar att du fattar att det där va ifrån mig ;)

2011-03-12 @ 13:27:59
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0