blööööp

Amicitia vera in perpetuum permanet


Sann vänskap varar för evigt




Måndag förmiddag, jag är verkligen jätte seg och trött. funderar på att slänga på en film, Att ta det där Söndags hänget. ´Är så frutansvärt sugen på godis!, men det har jag inget hemma, och orkar inte gå och köpa nu. Så känner sig någon extra gulig och generös idag så vet ni vart jag bor ;)

På sista tiden har jag träffat väldigt mycket nytt folk, folk som kommer ha stor betydelse i livet.
Ibland får jag den känslan av att man byter ut personer i sitt liv, eller ja kanske mera den där känslar. folk kommer och går, men riktiga vänner består ?

Jag har haft så mycket fina vänner genom åren. visserligen har jag väl kontakt med många utav er..Här är väl några som jag ändå sett som bästa vänner, som jag knappt har någon kontakt med. Fina underbara personer. som jag fortfarande värdesätter extremt mycket och saknar :)
Marina
Rebecca
Emil
Monika P
Fanny
Christian
Ulrika
Anna
Monika M
Marlene

Det är nog det fina med vänskapen att det finns altid kvar, alla minnen, alla knasigheter,
Även om man inte har så stor kontakt kvar idag, så hälsar man ju alltid på varandra när man ses osv, och jag får alltid att något minne poppar upp i skallen när man stöter på personerna.


Kommentarer
Postat av: ullis

<3

2011-03-14 @ 12:37:06
Postat av: Fanny

Är dig mig du menar med Fanny? :D

2011-03-14 @ 21:30:25
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Fanny

Är det mig du menar med Fanny? :D eller finns det fler? ;P

2011-03-14 @ 21:31:12
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0