söndag

The show must go on !!


 

Ja , då ligger man här åter igen! Skönt att man kan vara social med flera personer samtidigt som man ligger i sängen!.  :)

Dagen i all ära har vart väldigt trevlig, trodde faktiskt att jag skulle må otroligt dåligt, med tanke på igår. men herregud vad skönt och kul det var.

Slutade jobbet runt 23-tiden. skickade iväg ett sms till Linn och frågade hur vi skulle göra, då vi hade pratat lite under dagen om att ta en drink eller två. Så hon kastade på sig kläder och kom upp. Nisse och hans kompis Kalle satt där också :) så vi slog oss ner vid dom. Första drinken var snabbt slut. men fy farao vad gott det var. Daniel gjorde mig en Polka, Minttu och likör43 med jordgubbspuré och mjöl uhhlalaa helt underbart gott :). sen fortsatte det i all sin hast. 5 drinkar fick jag i mig uppe på jobbet. blev lagom full.. Sen tog vi taxi ner till Centrum när klockan var halv 2. Så vi sprang in och köpte oss en varsin bacardi. , där jag träffade Tompisssh , haha alltid kul att springa på honom. Han är alltid så glad och trevlig. Kvällen slutade ju inte på Krillen direkt vi träffade ett par , som vi följd med på efterfest. och jag och Linn traskade hemåt vid halv 6 på morgonen,

Vaknade runt halv 3 av att Linn ringde, fick den där panik-känslan av att jag hade försovit mig till jobbet. Hallåå, skulle ju inte ens jobba idag. men den där försovningskänslan poppade upp. Där efter ringde underbara lilla Jojohanna. vi pratade väl bort 40 minuter utav dagen. :) Sedan kom Linn och Tomas och hämtade upp mig, så åkte vi upp och kollade på Hockey , Lena våran personalchef på jobbet, hennes karl spelar i Finspångshockeylag så vi skulle stötta hans sista match inför säsongsavslutet nu. Där efter gick vi till jobbet och åt middag, och la oss tillrätta och kollade på solsidan. :) Några andra från jobbet kom också dit , med de spelade tv-spel istället.. :)
Yttligare 1 gång till :) Jag verkligen supertrivs med mitt jobb !!

Nu ikväll blev det en promenad, och sedan så hamnade jag här framför min dator.. :)

Nu blir det söndagsfilm, och lite sömn på de . Vad som händer imorgon är fortfarande en gåta. Har  inget på schamat ännu :) !!

Natti

Kommentarer
Postat av: Jannice

Du kan ju mträffa mig, skulle vara skönt med en promis. Jag jobbar natt och sover under dagen men kan ringa idg och se vad du har för dig :)

2011-03-14 @ 02:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0