work work

Åhhh,, Mina kläder har kommit, och jag var precis och hämtade dom :-) Lovley... Im glad ...

Nej nu ska jag fixa mig iordning undertiden jag kollar på prison break!!. Frågan är ju vad jag ska sysselsätta mig med när jag är klar med serien. är på 5e avsnittet på 3 säsongen!!.


Nej ingen somhelst skrivlust idag.. Längtar tills klockan är 5. för då börjar jag jobba :)
Hade dock vart kul att varit ledig ikväll, så Linn och jag kunde rocka Hotellet .. men det får bli nästa månad.. sparar jag dom hundralapparna iaf .. kan jag köpa kläder för istället!!! Men jag drar mig till vingåker i veckan och köper byxor, så passar jag på att hälsa på syster där ute i skogen :).

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0