JÄVLIGA DRÖMMAR.

Ahh usch usch, vaknade upp gråtandes och helt förtvivlad,
drömde om att jag var gravid, kan berätta lite kort

I drömmen, som förvrigt känndes så verklig,
Jag hade legat hemma i flera dagar och varit sjuk, fruktanvärt jobbig hosta, så min mamma körde mig till sjukhuset, där jag lämnade massa olika prover, urin, blod, osv.
de kollade även i halsen,  öronen, kände på olika ställen i magen ..
ska medelas att jag knappt hade någon hörsel i denna dröm, men efter att suttit där inne hela dagen,  å kommer en sköterska in och lämnar ett kuvert till min doktor, och hon gav mig ett stort och vänlig leende, och säger, att detta var inte ett lätt läkarbesök, hade vi vetat om vad vi skulle leta eftr hade du varit här ifrån för längeedan. du är gravid, jag brast ut i gråt, jag skulle tydligen ha varit u vecka 2-3 , och et är ju omöjligt.

Så jag började gråta och fick panikångest, och vak nade uppp här i sängen och grät på riktigt. haha.
satan vad jobbig dröm ..

NU ÄR JAG ABSOLUT ITNE GRAVID, BARA SÅ INGEN FÅR FÖR SIIG DET!!¨¨

 Nu ska jag strax gå upp, Linn och jag ska äta frukost på åbergs :) Sen ska vi upp till jobbet och vänta in alla de andra. sen ska vi iväg på Kick off med jobbet =) Woohoo,, denna dag kom´mer bki sjuk kul :D

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0