Morsdag!

Hur var det nu igen, med det där att inte skrika Hej, förens du är över bron ?

Jo, jag är egentligen glad, men man kan ju inte alltid vara på topp alla gånger, Ensam är stark ?, eller hur är det med alla det tusen ordsråk som finns ? Om man kunde spola tillbaka tiden, finns det något man skulle gjort annorlunda ?, tex : "Den där torsdagseftermiddagen skulle man gett ett annat svar, ?"
Jag tror faktiskt att allt händer utav en orsak, och visst man blir ledsen för ett ögonblick, men det kommer flera chanser, det blir aldrig som man tänkt sig , antingen blir det värre, eller mycket bättre, inget vi kan styra över!!

Vi alla ska på ett tåg någon dag, men idag är det inte den dagen för jag stannar och väntar på att tiden ska ticka framåt och man ska kunna ha den där härliga känslan igen, för den är underbar.!!


Idag är det förövrigt Morsdag :) Så grattis min underbara mamma, idag är det din dag, och bara din!!
Hoppas du blev glad för de dyra skoinläggen jag köpte till dig, hoppas fötter och rygg blir bättre ..
Och det är söndag i Finspång. så vi går upp till jobbet och äter en matbit, slipper vi laga maten. slipper diska , det är gåva nummer två ;) Sen ska jag vä se till att fixa fram lite fina blommor också :)
Jag ju på jobbet klockan 4 . INGEN STRESS ..

Har ett och annat jag måste prata med Linn om. lite Hepp hepp hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0