otroligt vilka fjärilar

WWWAAAWAAWAAAAWIIIIE :)

 


Ligger hemma i sängen och kan inte sova, jag är så jävla galet happy :))))
Finns inget som kan komma krosa min lycka, det går inte.. Även fast det regnar och är grått lixom.. haha


Helgen har spenderats på jobbet. mycket jobb denna helg. haft stängning med Linn både Fredag och Lördag. trivs så bra att ja snart går i taket. Idag fick jag även gå in xtra och hjälpa Nelly med barnkalas. gick hur bra som helst. trotts att jag är kroniskt trött :) men med tankarna bort över skyarna så tappar ja bort den där tröttheten och bara går och smilar hela tiden.

Vill bara nämna att jag är så glad att jag har Linn, helt seriöst så finns det aldrig en tråkigstund när hon är i närheten :) är det nget klantigt som händer så är det roliga ordfraser :) haha

Olearys blir som en livsstil, alla trivs med alla och vi är världens skönste gäng, iaf i mina ögon, jag känner att jag inte får min dagliga dos utav lycka när jag inte är där uppe,, haha.. antingen så lunchar man där eller äter kvällsmat.. finns alltid någon man kan prata med,  Ja och visst jag ska inte dölja att det bland tisslass och pratas , men det gör det ju på alla jobb.. Jag älskar iaf min livssituation just nu att det är galet, GALET :)

Nej åter till trekronor, :) sen sovtajm ,, imorgon väntas lurre med Linn, sedan massa andra äventyr, ska försöka ta mig ut till Elina också :) Denna vecka kommer bli lovley ;)

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0