så tappade balansen IGEN,.

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause you're amazing
Just the way you are


Sitter vid mammas dator, som har ett mellanslag som lyssnarlikabra som en tjurig barnunge ;)


Annars har denna dag varit helt underbar, spenderat den med min kära syster Elina, tog enlååångfrukost/lunchpå åbergs :) Där efter mötte vi upp Johanna en stund, tog ensuper god Päronmilkshake :) Mumma,, senhämtade vi barnen, och där efter lovade jag Nellie att hon skulle få en STOR glass uppe på mitt jobb- Shit,,haha kom på nu att jagglömde betala de,,attans, får ta på mig musik och knata upp snart,Linn jobbar ju, såkan jag även byta ett par ord med henne också :)

Jag kan ju också passa på att jag har sådan idiotångest, Förut när vi var och hämtade barnen så stod jag med Nomi i famnen,. vi kollade in Nellies hylla, det fanns ju en super spännande mugg där,
Men när vi stått där i säkert 5 minuter , Så skulle jag vända mig om och gå ut, då Nellie och Elina varklara med vad det nu var de höll på med, så ligger två små barn vid mina fötter som jag inte uppmärksamma för femöre.
Så först höll jag på att kliva på den ena, sen tappade jag balansen och när jag"återfann" den så var det ett till barn somlåg där, så tappade balansen IGEN,.
och ramlade in med först mitt huvud iväggen och sedan Nomi's  och sedan ner på´golvet. alla ungar började gråta. och jag höll på att svimma, men som tur var gjorde sig ingen illa, eller jo Nomi fick en bula i skallen, som jag fortfarande har dödsångest över. men ingen fick ont. och jag lyckades att varken trampa på två barn och ramlade inte över de heller.
OML vad dåligt jag mådde/mår...

En dusch kanske vore något :)

Finns en sak som skulle göra även denna dagfulländad,men det är bara att lägga ner dom planerna/tankarna i mitt huvud, lär säkert inte bli något iaf!!


Tomorrow I'll Wake Up Do Some P90X
Meet A Really Nice Guy Have Some Really Nice Sex
he's Gonna Scream Out "This Is Great!" (Oh My God! This Is Great!)


Kommentarer
Postat av: jannice

Härlig dag!

2011-05-12 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0