hitta någon att dela allt med..

Sitter hemma hos syster-yster, mitt ute i skogen, har ingen mottagning på telefonen utifall folket undrar, och det suger verkligen ;-)''

Har haft en helt underbar eftermiddag, trodde först att Elina och jag gått om varandra, jag glömde ju tiden till 3, så jag fick gå tillbaka till jobbet, ;-) då vi sagt att vi skulle mötas där, gick ju inte att ändra plats heller, eftersom hon ej har någon telefon.
Vi startade med att åka till systemet, så vårat vin ligger på kylning :) Sen upp till Viberga där vi köpte massa gott i gott. och nu har vi suttit ute i solen och myst med kaffe och cigg, Hoppat stutsmatta har jag också gjort.

Just nu sitter jag och sjunger Bruno Mars -/ Grenade  och självklart låter Just the way you are, OCH FOLKET lyssna och häpna, Nellie 5 år kan faktist texten. HELT GALET :-)

ÄLSKAR LIVET PÅ LANDET, hade gärna haft någon att dela det med. :-) Men jag är ju bara 23, har god tid på mig att finna någon :)

åter till att vara social med Elina :) sedan äta smörgåstårta kex och ost ;D mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0