never come around,

  • Nothing for granted.


    Something that I feel I need to say,
    but up to now I’ve always been afraid,
    that you would never come around,
    and still I want to put this out!!

    I don’t wanna be without you babe,
    I don’t want a broken heart.
    Don’t wanna take a breath with out you babe,
    I don’t wanna play that part.

Kom hem för ett litet tag sedan , jobbat från 17, haft en mycket trevlig dag :) Fast det är det väl för det mesta uppe på jobbet,´Jobbade med Linn och Johan, dock slutade Linn vid 22, så hn åkte hem och gick ut med Zorro, och kom sedan tillbaka för att hålla mig sällskap :)
Johanna min ängel kom också förbi ett par minuter, alltid underbar att träffa henne, vi tog ett par bloss ihop och några klunkar cola. Sen åkte hon hem igen, saknar henne. inte umgåtts med henne på jätte länge nu.

Kan även dela med mig utav en frustrations känsla jag hade när jag gick hem, så glad och över energisk var jag nära på att börja gråta, och utav lycka , hrfm .. känner inte igen dom där känslorna riktigt, vad är det som händer med mig? Kan någon tala om det så jag kan sätta fingret på de, rysningar och en klump i halsen, men tårarna  bara slog mot ögonlocken, men utav glädje ?.. Usch ;-)

Längtar tills morgondagen, vill somna nu så jag kan vakna och sedan ge mig ut på äventyr, för att få mitt dagliga behov utav mitt nya beroende. Tänkte tanken förut att prova vara utan det en dag, men jag vet hur det känns, och det är inget man vill, om nu man inte är tvungen eller att det inte finns någon valmöjlighet, Kommer bli då många dagar utan de i framtiden, så gäller att ta vara på de så mycket man kan. ;-) Det sista jag vill är att ta det förgivet, men det lär aldrig hända, då jag uppskattar varje sekund så fruktansvärt mycket!

Jahopp. ett eller två avsnitt utav 3 kronor, OTH kanske har släppts nu, men jag lär bara börja grina , hehe

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0