mysig granne ?!

Badhuset imorgon :)



Det är ju tur att jag läste Linns blogg precis, för jag hade helt glömt bort att vi hade planer för badhuset. :D haha. klattlindy ;) tack Doris för det. hade mina tankar någon helt annanstans.
Se hur mycket blåmärken jag har efter besöket imorgon ;-)

Yttligare en sak idag, ang jobbet, för mig är det självklart att man säger "uppgöret" och jag har alltid undrat varför mina kära arbetskolegor kollar konstigt på mig när jag använder mig utav b.la det ordet, och idag blev det självklart en diskussion om just "uppgöret" Så efter mycket grubblande från min sida då, så valde jag att att fråga min förra chef, även vän Christian, så jag skickade iväg ett sms, och mycket riktigt så finns det ordet, så jag hade inte fel, men ska också tilläggas att det är ett norskt ord. Men jag hade iaf rätt , man kan säga uppgöret :)

Så vad har jag gjort idag, Började dagen med att ligga framför datorn och samtala och vara social med mina cybervänner ;-) men efter att min trötthet tonat ner litegrann så kopplade jag upp mig på msn i mobilen och gick till Solariet på andra sidan gatan och sedan hem igen för att ha frukost date men Linn .. :)
Efter det så bilade vi upp till jobbet, tog en kaffe, sedan rullade vi hem, där jag fortsatte men att samtala med cybervärlden. efter mycket övervägande om att göra Johanna / co sällskap på Olearys så knatade jag upp till mitt kära jobb och satt och samtalade IRL, Och kände att ett solpass till vore skönt, så hoppade in 21 minuter igen, där efter  blev det att sitta i baren och prata skit med Linn :)
hade även gjort upp med Johanna om att hoppa lite studsmatta ute vid bönnern, men när vi väl kom ut dit så var det som vi trodde, ingen matta ramtagen, så vi bilade hem till Maritn ( Nisse ) Där vi tog två matcher i Fifa, oh ja, självklart så vann ju mitt lag,
TACK Martin och Stefan det gjorde vi bra, trotts mitt självmål. Men Johanna och Erik var ju tvugna att få något handikap ;-) Ikkje sant!?!
Första matchen 2-1 till oss, och andra vann vi med  3- 0 ..

Trotts att jag är tjej och kanske borde avsky alla tv-spel så kan jag inte låta bli att älska dom, förstå så skönt att ha en barnvakt till pojkvännen ;-) Ha en girl's night out  , ja eller vad som.. Sen tycker jag ju iofs att det är jävligt roligt att spela jag också :) Jag lovar, jag trycker inte hårt på dosan ;)

Efter 1 timma hemma hos Martin så körde Johanna upp mig till jobbet igen  där jag  hjälpte Linn med stängningen, och vi fortsatte vårat samtal, Passade även på att köpa ciggaretter för andra gången idag , kanske dags att dra ner på rökat. börjar bli lite föör mycket nu känner jag ,  Något man får ta tag i senare i livet, min räddning blir nog den dagen jag kanske skaffar barn.

Jo men min nya granne är ju väldigt trevlig, lyssnar på Westlife -/ Flying without wings, med super hög bas, även volymen är hög, en Torsdagskväll, med balkongdörren öppen.

Nu kastar jag på någon film så jag somnar, är väldigt trött ikväll,



Kommentarer
Postat av: Nisse

Mycket kul att spela, det får vi göra om snart!

2011-05-20 @ 01:57:55
Postat av: Lindy

Klart vi får göra :)

2011-05-20 @ 10:50:24
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0